קרובה מתמיד לאליפות: אינטר ניצחה 0:2 בקרוטונה

כריסטיאן אריקסן ושחקני אינטר חוגגים | Claudio Villa - Inter/Inter via Getty Images

המוליכה גברה על נועלת הטבלה (שירדה רשמית לליגת המשנה) הודות לשערים של אריקסן וחכימי והיא תוכל להבטיח את התואר, אם אטאלנטה תמעד בססואולו. מילאן זמנית במקום השני לאחר 0:2 על בנבנטו

(גודל טקסט)

המחזור ה-34 בליגה האיטלקית נפתח היום (שבת) תיקו 1:1 בין ורונה לעולה החדשה ספציה. מיד אחר כך אינטר עשתה צעד משמעותי לעבר האליפות בעקבות 0:2 לקרוטונה, שמצידה ירדה לליגת המשנה, ומילאן עלתה באופן זמני למקום השני לאחר 0:2 על בנבנטו.

קרוטונה – אינטר 2:0

הנראזורי יוכלו כבר מחר להבטיח תואר אליפות ראשון מאז 2010, אם אטאלנטה לא תנצח במשחק החוץ בססואולו, אך בכל מקרה מדובר בעניין של זמן עד שהסקודטו יגיע לצד הכחול שחור של מילאנו. אינטר עצמה לא הרשימה מול נועלת הטבלה והיא כבשה את שער הניצחון רק ה-69 לאחר מהלך קבוצתי נפלא שהסתיים בבעיטה מדויקת של כריסטיאן אריקסן מחוץ לרחבה. לוקאקו הכפיל שבע דקות לסיום ולמרות שנפסל על ידי ה-VAR, אף אחד במחנה האורח לא היה מאוכזב בעקבות כיבוש מאוחר של אשרף חכימי בתוספת הזמן. המפסידה ירדה רשמית לליגת המשנה.

כריסטיאן אריקסן ושחקני אינטר חוגגים | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

מילאן – בנבנטו 0:2

לאחר שני הפסדים רצופים הרוסונרי חזרו למסלול הניצחונות בסן סירו ועלו באופן זמני למקום השני. המארחת עלתה ליתרון כבר בדקה השישית לאחר קבוצתי שהסתיים בבישול של אלכסיס סאלמאקרס להקאן צ'להאנולו שכבש את הרביעי שלו העונה ומילאן מצאה את השער השני רק בדקה ה-60. זלאטן איברהימוביץ' קיבל כדור למרכז הרחבה ובעט לגופו של לורנצו מונטיפו, תיאו הרננדס הגיע לכדור החוזר, בעט לשער החשוף וקבע את תוצאת המשחק. הקבוצה של פליפו אינזאגי תישאר מחזור אחד נוסף מתחת לקו האדום כשהיא מדורגת במקום ה-18.

שחקני מילאן חוגגים | Emilio Andreoli/Getty Images

ורונה – ספציה 1:1

הקבוצה של איבן יוריץ' אירחה את המשחק מול ספציה, אחרי רצף של ארבעה הפסדים, ולמרות התיקו, נראה כי הנקודה נגד העולה החדשה לא ממש מעודדת אותה. לאחר מחצית מאופסת, המארחת חזרה למחצית השנייה בסערה וכבשה תוך חצי דקה. זה קרה בעקבות הגבהה נפלאה של דארקו לאזוביץ' מאגף שמאל, שהגיעה היישר לאדי סלסדו בן ה-19 שכבש בנגיחה את השני שלו בליגה. היתרון של ורונה החזיק עד הדקה ה-86 – אז ריקרדו ספונארה הצליח לדחוק לשער המארחת ולהעניק לקבוצתו נקודה חשובה במאבקי התחתית. ורונה מנגד פספסה הזדמנות לעלות באופן זמני למקום התשיעי.

קווין לזניה | Alessandro Sabattini/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי