דונארומה עזב בדמעות פגישה עם האולטראס של מילאן

ג'יאנלואיג'י דונארומה | y Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

דיווח באיטליה: ראשי המועדון הורו לשוער שמסיים חוזה להיפגש עם האנשים המשפיעים ביותר בקהל לאור הדיווחים על מו"מ שהוא מנהל עם יובנטוס, אולם היצרים התלהטו והשוער עלה למשחק מול בנבנטו ברגשות מעורבים

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

פאולו מאלדיני הצהיר היום (ראשון) שמילאן לא תדון עם השחקנים שמסיימים חוזה על עתידם עד תום העונה בעוד כשלושה שבועות, למעשה זלאטן איברהימוביץ' היה האחרון שחתם ולאחר מכן הוקפאו כל השיחות כדי שהשחקנים ילחמו על עתידם ויתמקדו אך ורק בהבטחת המקום בליגת האלופות בעונה הבאה, אבל מתברר ששחקני מילאן לא באמת יכולים לברוח מהסעות דעת ובמקרה הזה הם לא אשמים בכך.

מילאן ניצחה אתמול 0:2 את בנבנטו ולפחות זמנית עלתה למקום השני ופתחה יתרון של נקודה על אטאלנטה ושלוש מנאפולי ומיובנטוס שטרם שיחקו, אבל הרוחות סוערות ועל פי העיתון "קוריירה דלו ספורט", השוער ג'יאנלואיג'י דונארומה, אחד ממסיימי החוזה בקיץ הקרוב, נפגש אתמול לפני המשחק עם ראשי האולטראס ועזב את השיחה בדמעות.

דונארומה רק בן 22, אולם הוא משחק בקבוצה הבוגרת מאז גיל 16 וכבר זכה לכבוד להיות קפטן הקבוצה, אבל אחרי שכבר בעבר כמעט עזב ובסופו של דבר האריך את חוזהו, נראה שהפעם האפשרות שיעזוב ריאלית עוד יותר.

ג'אנלואיג'י דונארומה | Andrea Staccioli/Insidefoto/LightRocket via Getty Images

האוהדים זועמים על דונארומה מאז שנצפה מתבדח על כר הדשא עם פפה ריינה מיד לאחר שמילאן הובסה 3:0 על ידי לאציו לפני כחודש, אלא שהיצרים התלהטו עוד יותר מאז שהחלו דיווחים לפיהם יובנטוס מעוניינת לצרפו ולהפוך אותו לשוער הבכיר שלה.

לפי הדיווח בעיתון, דונארומה הבהיר לאוהדים שהוא טרם קיבל החלטה על עתידו ועמד על כך שרק הוא יהיה מי שיחליט ולא יאפשר לנציגיו או לאנשים אחרים להשפיע, אבל תשובותיו לא התקבלו היטב על ידי האוהדים. כל הפגישה איתם נערכה ביוזמת המועדון, בניסיון ליישר את ההדורים גם לאור העובדה שבשבוע הבא מילאן תפגוש את יובנטוס למפגש קריטי על מקום במקומות 2-4, אלא שהוא נטש את השיחה בדמעות ולאחר מכן עמד בשער ושמר על רשת נקייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי