אינטר זכתה רשמית באליפות, צמד לרונאלדו בניצחון יובנטוס

שחקני אינטר חוגגים בטירוף | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

אטלאנטה נפרדה ב-1:1 בססואולו ואיבדה כל סיכוי להעפיל לפסגה. הנראזורי זכו בתואר ראשון מאז 2010, מבלי לעלות לכר הדשא. הפורטוגלי הציל את, הגברת הזקנה שהשיגה 1:2 על אודינזה. 3:4 מטורף ללאציו על גנואה

(גודל טקסט)

המחזור ה-34 של הליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) והעניק לנו אלופה חדשה בשעות אחר הצהריים. אינטר שלא שיחקה, הוכתרה באופן רשמי בעקבות התיקו 1:1 בין אטלאנטה בססואולו וכך סיימה בצורת ארוכה במיוחד של 11 שנים וקטעה את רצף תשע האליפויות של יובנטוס.

מעבר לכך, לאציו צימקה את הפער מהמקום הרביעי לשתי נקודות אחרי 3:4 מהנה על גנואה, נאפולי סיימה ב-1:1 מול קליארי ויובנטוס השיגה ניצחון 1:2 על אודינזה ושמרה על המקום הרביעי. במשחק שנעל את יום המשחקים, רומא נכנעה 2:0 לסמפדוריה.

ססואולו – אטאלנטה 1:1

לאחר הניצחון של אינטר בקרוטונה, הקבוצה של ז'אן פייר גספריני ידעה שאם לא תגבור על ססואולו היא תעניק לאינטר באופן רשמי את האליפות. אטאלנטה פתחה רע את המשחק לאחר שפיירלואיג'י גוליני הורחק בדקה ה-22, אך כעבור 10 דקות עלתה ליתרון משער של רובין גוזנס. ססואולו איזנה בדקה ה-50 מפנדל מדויק ובדקה ה-76 אטלאנטה קיבלה הזדמנות לדחות את הקץ מפנדל מדויק משלה, כאשר גם מרלון קיבל אדום. אך לואיס מוריאל בעט ברשלנות ואפשר לומר שהוא זה שהעניק ל"אחות" בכחול שחור את התואר.

לואיס מוריאל | Emilio Andreoli/Getty Images

אודינזה – יובנטוס 2:1

כבר מזמן ביובנטוס לא חושבים על אליפות עשירית ברציפות ואחרי שאינטר הבטיחה את התואר, נותרה לגברת הזקנה מטרה אחת – מקום בליגת האלופות. היום היא פגשה את אודינזה ממרכז הטבלה בידיעה שאם לא תנצח היא תישאר במקום החמישי, אך דווקא המארחת פתחה את המשחק טוב ועלתה ליתרון בדקה ה-10 לאחר בישול מתוחכם של רודריגו דה פול לנהואל מולינה וליובה לא היה מענה עד שכריסטיאנו רונאלדו התעורר בדקות האחרונות. זה התחיל עם כדור חופשי שניתז לידו של שחקן אודינזה והפורטוגלי כבש את השוויון מהנקודה הלבנה בדקה ה-83. לא עברו שבע דקות והפורטוגלי השלים צמד גדול בנגיחה לאחר הרמה של אדריאן ראביו והותיר את יובנטוס במקום הרביעי. זה היה השער ה-27 של רונאלדו.

כריסטיאנו רונאלדו | Alessandro Sabattini/Getty Images

לאציו – גנואה 3:4

הקבוצה של סימונה אינזאגי ממשיכה את הכושר המצוין שלה ואחרי ה-0:3 על מילאן הגיע ניצחון נוסף למרות דקות של איבוד עשתונות. לאציו עם ניצחון שביעי בשמונת המשחקים האחרונים. בחצי השעה הראשונה זה הלך קשה אבל אז הגיע חואקין קוראה וכבש את השער הראשון עם לא מעט מזל. לפני ההפסקה צ'ירו אימובילה הכפיל בפנדל מדויק (43) עם שער ליגה 19 ו-24 בכל המסגרות. מעבר לכך זה היה שערו ה-149 בלאציו, רחוק אחד בלבד מהפיכתו לכובש הגדול בתולדות המועדון איי פעם.

המארחת ביצעה חילוף משולש בפתיחת המחצית השנייה ואדם מארושיץ' שכבש שער עצמי חסר מזל עם העקב (47) נתן לה מעט תקווה, אך לואיס אלברטו נכנס לעניינים וכעבור דקה בלבד עשה את ה-1:3 בבעיטה מסובבת נהדרת. הקשר הספרדי בישל בדקה ה-56 לקוראה שהשלים צמד שני רצוף בבעיטה מתוך הרחבה.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1046016
This image has an empty alt attribute; its file name is 1046014

מתיה פרין, אמנם ספג רביעייה אבל מנע מהאורחת לספוג תבוסה קשה אף יותר. בעשר הדקות האחרונות האורחת קמה לתחייה שוב והעלתה את לחץ הדם של סימונה אינזאגי. בדקה ה-80 ג'אנלוקה סקאמאקה צימק את התוצאה מפנדל חזק ברגל ימין שלא הותיר לשוער פפה ריינה סיכוי. כעבור דקה אלדור שומורודוב כבש בקלילות אחרי מסירה אדירה של מילאן באדליי.

קווין סטרוטמן | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

נאפולי – קליארי 1:1

התכולים קיבלו הזדמנות מצוינת לשוב מקום השלישי כשהם אירחו את קבוצת התחתית ואף עלו בתחילת המשחק ליתרון מהיר משער של ויקטור אוסימן בדקה ה-13. נאפולי כבר הריחה את הניצחון, אך נאייטן נאנדס קבע חלוקת נקודות בדקה -94.

נאפולי נגד קליארי | MB Media/Getty Images

סמפדוריה – רומא 0:2

כנראה שהזאבים עדיין לא התאוששו מהשישייה הכואבת למנצ'סטר יונייטד בחצי גמר הליגה אירופית, אחרת אין הסבר להופעה החלשה שהם הציגו היום מול האקס קלאודיו ראניירי. אקס מכבי חיפה, אדריאן סילבה, כבש את הראשון על סף המחצית הראשונה (45) וג'ייקוב יאנקטו הכפיל בדקה ה-66. אדין דז'קו החמיץ פנדל ברשלנות בדקה ה-71 וקבע שרומא תישאר במקום השביעי גם בתום המחזור הנוכחי.

בורחה מיוראל | Getty Images

תוצאה נוספת

בולוניה – פיורנטינה 3:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי