"רונאלדו מחבק את כולם": באיטליה פרגנו, פירלו נשם לרווחה

כריסטיאנו רונאלדו, דנילו, אנדראה פירלו | Alessandro Sabattini/Getty Images

הכוכב כבש צמד מאוחר וסידר ליובנטוס נקודות יקרות במאבק על ליגת האלופות והגיע ל-99 שערים במועדון. המאמן: "שיחקנו עד הסוף, ניצחונות כאלה נותנים לך אנרגיה". בונוצ'י לא מרוצה: "לא למדנו כלום". אודינזה תקפה

(גודל טקסט)

מי האמין שבפרק הזמן הזה, ארבעה מחזורים לתום העונה באיטליה, יובנטוס, שנפרדה אתמול (ראשון) רשמית מכתר האליפות לאחר תשע שנים – תרעד מהמאבקים על השתתפות בליגת האלופות בעונה הבאה. הגברת הזקנה כבר פיגרה 1:0 באודינזה והייתה בדרך לקטסטרופה של ממש – הפסד היה מפיל אותה למקום החמישי, אלא שאז כריסטיאנו רונאלדו שבר בצורת עם צמד שערים מאוחרים וקבע מהפך (83 ו-89) בדרך לניצחון 1:2. יובנטוס מלאת הבעיות ספגה בפעם העשירי ברציפות בליגה, הרצף הכי גרוע שלה מזה שנתיים.

רונאלדו חזר להבקיע אחרי ארבעה משחקים (מאחד נעדר בשל פציעה) וקרוב-קרוב לציון דרך ענק – יש לו כבר 99 שערים במדי הגברת הזקנה ב-129 הופעות. בליגה הוא מוליך בגאון את טבלת הכיבושים עם 27 שערים כאשר מבין חמש הליגות הבכירות רק רוברט לבנדובסקי (36) וליאו מסי (28) לפניו.

למרות הניצחון, ביובה לא שמחו יותר מדי. לאונרדו בונוצ'י תקף: "הבאנו שלוש נקודות הביתה אבל אם אנחנו נהיה מרוצים מעשר דקות בלבד זה מראה שיובנטוס לא למדה כלום. אנחנו פשוט לא מצליחים להעביר הילוך במשחקים ולהציג קצב גבוה. עלינו לתת הכל כדי להגיע לליגת האלופות. עשינו הרבה טעויות העונה ולכן איבדנו נקודות יקרות. הבלם המשיך: "חייבים לנצח במשחק הבא. לא אפשרנו לאודינזה להגיע להרבה מצבים אך תמיד היה חסר לנו מעט מהלב, הנחישות והתשוקות שהראינו בעשר הדקות האחרונות".

לאונרדו בונוצ'י | Alessandro Sabattini/Getty Images

על האליפות של אינטר: "תם עידן, בהחלט, עשינו שגיאות העונה ואינטר הייתה הקבוצה הכי עקבית. מהיום מתחיל פרק נוסף ועלינו למצוא את הרעב כדי להחזיר את התואר שאיבדנו אחרי שליטה של תשע שנים. אינטר ראויה לסקודטו ונותר לברך אותה. נחזור להילחם בשנה הבאה".

המאמן אנדראה פירלו בדרך כלל שומר על פוקר-פייס אך הפעם רץ בטירוף לחגוג עם שחקניו לאחר הניצחון ונראה תשוש בעמדת הראיונות: "הניצחון הגיע בנחישות ובמאבק. שוב סיבכנו את עצמנו אבל המשכנו לשחק עד הסוף. זה היה קריטי מאוד בהתחשב ביתר התוצאות. הקבוצה נלחמה במשחק הזה, לפעמים היחס שלנו במהלך המשחקים לא היה הולם ליובנטוס".

"חשבתי שזה יהיה פחות מלחיץ ורגשתי אבל ניצחונות כאלה נותנות לך אנרגיה להמשיך. יש עייפות פיזית ומנטלית, הקבוצה רגילה למאבקי האליפות וכעת משנה השתנה, אבל ניסינו להסתגל". לסיום הוא בירך את קונטה שאימן אותו ביובה וזכה איתו באליפות: "הוא ראוי לכך וגם הקבוצה שלו. עכשיו אנחנו צריכים לשנות דברים כי אנחנו רוצים להיות אלופים שוב,ב שנה הבאה".

באודינזה מתחו ביקורת קשה על יובנטוס. פיירפאולו מרינו מהמועדון טען כי יובה הפעילה לחץ על השופט "זה הזכיר כדורגל מתקופות אחרות" ושהפנדל שנשרק לזכותה היה שגוי שכן העבירה שקדמה לבעיטה החופשית כלל לא הייתה. "לא הייתה עבירה על קוואדראדו. אני עצבני. זו טעות גסה".

באיטליה פרגנו לרונאלדו: "הציל את יובה ופירלו עם צמד קריטי ואפילו מחבק את כולם", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט", אולם פאולו דיבאלה ספג ביקורות: "זה היה עצוב לראות אותו" וזכה לציון הנמוך 5. על יובה נכתב כי היא השאירה תדמית רעה מאוד במשחק. "חבר'ה, ניצחון נהדר, שלוש נקודות חשובות מאוד", כתב רונאלדו בחשבון האינסטגרם שלו.

כריסטיאנו רונאלדו | Alessandro Sabattini/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי