שחקן עבר גדול באיטליה: "מוריניו? הכי גרוע שיש". המאמן סימן רכש ראשון

הקלטה ששלח פאולו די קאניו, שחקן העבר של לאציו, יובנטוס ומילאן, הפכה לוויראלית: "זה כמו להחתים שחקן שגמר את הסוס. הוא פוטר שלוש פעמים בארבע שנים ומשחק אנטי כדורגל". שחקן ריאל מדריד על הכוונת

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

עם כל הכבוד למאבק המסקרן על ליגת האלופות וזכייתה של אינטר בסקודטו – באיטליה עוסקים בעיקר במינויו של ז'וזה מוריניו למאמן רומא החל מהעונה הבאה. "עידן מוריניו כבר החל", פסקו ב"קוריירה דלה ספורט" שם הכותרת הייתה "הוריקן מו". המנג'ר יצפה הערב (חמישי) במשחק הגומלין נגד מנצ'סטר יונייטד (21:50, שידור ישיר בספורט3) ויש לו תוכניות רכש גדולות. "אפקט מוריניו מגיע", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". "הגעתו מטלטלת את כל הסרייה א'".

פאביו קאפלו התייחס לעניין, גם אנטוניו קונטה נשאל על כך והפעם הגיע תורו של פאולו די קאניו שחקן העבר שעורר סערה עם הקלטה שלו שפורסמה. מסתבר שלא כולם מרוצים מבחירתה של רומא. הקלטה ששלח די קאניו לחבר, אוהד הג'ילארוסי, הגיעה ליוטיוב והפכה במהירות לוויראלית. "זו הבחירה הגרועה ביותר שיש!", קבע די קאניו בזעם. "אני מבין שהיה צריך למנות שם גדול ברגע זה, אבל זה כמו להחתים שחקן שגמר את הסוס. מוריניו פשוט רוצה עוד עבודה, להרוויח כסף. הוא פוטר בפעם השלישית בארבע שנים, הודח מכל מקום בגלל אופי בעייתי ולפני זה – האופי היה הדבר החיובי אצלו".

די קאניו (52), ששיחק שבע שנים בלאציו בשתי קנדציות שונות ולבש גם את המדים של יובנטוס, נאפולי ומילאן, אמר בנוסף: : "כעת טוטנהאם הראתה לו את הדרך החוצה אחרי תוצאות גרועות וחוסר היכולת שלו לקחת את הקבוצה שלב אחד קדימה עם הכסף שהוציאה. בהתחשב במצבה של רומא הוא בסדר, אבל אני קובע שהוא גרוע, סיים, לחלוטין".

שער "גאזטה דלה ספורט" | צילום מסך: "גאזטה דלה ספורט"

אחד הדברים מהם די קאניו סולד הוא סגנון המשחק של הפורטוגלי. "הוא אפילו לא משחק כדורגל אלא אנטי כדורגל, אולי במסיבות העיתונאים יהיה כיף, כי הוא נותן שואו כמו בתיאטרון. אבל כדי לקדם קבוצה – זו הבחירה הגרועה ביותר". די קאניו חתם: "אני יכול לומר את זה כי הוא היה המאמן המועדף עלי עד לפני שבע שנים, אפילו יותר מפפ גווארדיולה".

באיטליה תוהים גם מהן תוכניות הרכש של מוריניו. לפי דיווחים בספרד הפורטוגלי ישמח לקבל את איסקו והוא יוכל להחתימו במחיר נמוך שכן חוזהו מסתיים ב-2022 והספרדי ממעט לשחק במדי ריאל. לפי "Diario Gol", המנהל הספורטיבי טיאגו פינטו הבטיחו לאיסקו שהוא יוכל להחיות את הקריירה שלו באיטליה. גם נמניה מאטיץ' ששיחק תחתיו בצ'לסי ואז במנצ'סטר יונייטד – מועמד להצטרף.

רומא מדורגת כרגע במקום השביעי בטבלה, רחוקה תשע נקודות מלאציו, והיא צפויה להעפיל לליגה האיזורית. כאמור, אחרי התבוסה 6:2 למנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד נראה שאין לה סיכוי להגיע לגמר. באולימפיקו, בקיצור, מחכים כבר לעונת 2021/22.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי