1:4 לנאפולי שעלתה למקום השני, 1:5 ענק לאינטר על סמפדוריה

שחקני אינטר חוגגים | Emilio Andreoli - Inter/Inter via Getty Images

צמד נהדר של אוסימן העניק לגאטוסו ניצחון גדול וקירב אותו לליגת האלופות. האלופה הטרייה חגגה על חשבון ראניירי ובעזרת צמד של סאנצ'ס כבשה חמישייה אדירה, גם לאוטרו הבקיע. פיורנטינה הפתיעה את לאציו

(גודל טקסט)

המחזור ה-35 בליגה האיטלקית יצא לדרך היום (שבת) עם ארבעה משחקים כאשר המאבק על ליגת האלופות רותח. נזכיר כי מחר, יובנטוס הרביעית תארח את מילאן החמישית. במשחק המוקדם, נאפולי הביסה 1:4 את ספציה והעפילה למקום השני לפחות עד מחר. אודינזה ובולוניה נפרדו ב-1:1. אינטר, האלופה הטרייה, פירקה 1:5 את סמפדוריה והאקס קלאדיו ראניירי. במשחק שנעל את הערב, לאציו הפסידה 2:0 לפיורנטינה.

אינטר – סמפדוריה 1:5

החבורה של אנטוניו קונטה, שחגגה אליפות מרגשת לאחר 11 שנות בצורת, זכתה לקבלת פנים לוהטת לפני ההתמודדות כאשר אלפי אוהדים המתינו לאוטובוס הקבוצה מחוץ לסן סירו. גם על כר הדשא, הנראזורי דאגו להמשיך בחגיגה. רוברטו גליארדיני פתח את מסכת הכיבושים כבר בדקה הרביעית, כאשר בדקה ה-26 הוא בישל לאלכסיס סאנצ'ס את השער השני במשחק.

באלדה קייטה עוד צימק ל-2:1 בדקה ה-35, אך כעבור דקה בלבד סאנצ'ס השלים צמד והשיב לאינטר את היתרון הכפול. האלופה הורידה את הרגל מהגז, אך כבשה את הרביעי בדקה ה-61 משער של אנדראה פינמונטי. על תוצאת הסיום חתום לאוטרו מרטינס שהרשית בפנדל מוצלח בדקה ה-70. עם שלוש הנקודות, אינטר ממשיכה לדרוס את הליגה עם 85 נקודות, האורחת נותרת במקום התשיעי עם 45 נקודות ונותרת עם סיכוי תיאורטי בלבד לתפוס את המקום לאירופה בעונה הבאה.

אלכסיס סאנצ'ס | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images
אוהדי אינטר חוגגים | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

ספציה – נאפולי 4:1

הקבוצה של גנ'ארו גאטוסו חזרה לנצח אחרי המעידה הביתית נגד קליארי והשיגה ניצחון שביעי בעשרת המשחקים האחרונים. האם סיום העונה החזק יאפשר לה להגיע לליגת האלופות בעונה הבאה? בכל מקרה, האורחת סגרה עניין מהר מאוד, תוך מחצית אחת בלבד.

פיוטר זלינסקי הבקיע כבר בדקה ה-15 אחרי בישול של ג'יובאני די לורנצו. ההמשך כבר היה שייך לויקוטור אושימן שכבד צמש ראשון במועדון ופשוט נמצא בתקופה נהדרת. שחקן הרכש היקר בהיסטוריה של נאפולי כבש משחק רביעי ברציפות ושישי בשמונת המשחקים האחרונים. בדקה ה-23 אוסימן נהנה מבישול של כובש השער הראשון, דהר לרחבה וסיים בסטייל. דקה להפסקה הקפטן לורנצו ביצע תרגיל מבריק מכדור חופשי, אושימן עצר על החזה ובעט לרשת.

ויקטור אוסימן, שחקני נאפולי | Gabriele Maltinti/Getty Images
ג'נארו גאטוסו, ויקטור אוסימן | Gabriele Maltinti/Getty Images

רוברטו פיקולי, המחליף, רק צימק את התוצאה לטובת המארחת בדקה ה-64, אך נאפולי הרעבה המשיכה לתקוף ועשר דקות לסיום הירבינג לוזאנו קבע את התוצאה הסופית כשהפעם אוסימן מוסיף בישול בערב בלתי נשכח. היריבה הבאה של גאטוסו תהיה אודינזה. ספציה קרובה-קרובה לאיזור המסוכן ותהיה במאבקי התחתית עד לתום העונה כנראה.

אודינזה – בולוניה 1:1

המארחת הוליכה במשך רוב המשחק אך לא השכילה לשמור על היתרון ולהעפיל למקום העשירי. רודריגו דה פול, איך לא, כבש לזכות אודינזה בדקה ה-23 כשחטף כדור, נכנס לרחבה אחרי שהתגבר על שני שחקנים וסיים בסטייל מול השוער בבעיטה חלשה אך מדויקת. זה היה שערו התשיעי העונה. אולם, שמונה דקות לסיום, ריקרדו אורסוליני קבע את תוצאת המשחק בפנדל.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1047002

פיורנטינה – לאציו 0:2

הקבוצה מהבירה שניצחה את שני המשחקים האחרונים, מעדה היום בפירנצה והתרחקה משמעותית מהמקום הרביעי ומהכרטיס לליגת האלופות. המארחת מנגד חזרה לנצח בעקבות שתי תוצאות תיקו לאחר צמד גדול של דושאן ולאחוביץ' (33, 89) שהעלה את מאזנו ל-21 כיבושי ליגה.  

דושאן ולאחוביץ' חוגג | Marco Rosi – SS Lazio/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי