קונטה שבר שני שיאים וסירב להתייחס לעתידו: "רוצה ליהנות מהרגע"

קונטה חוגג עם שחקני אינטר
קונטה חוגג עם שחקני אינטר | Jonathan Moscrop / Contributor

חגיגות האליפות של אינטר נמשכו עם 1:5 מהדהד על סמפדוריה וניצחון ביתי מספר 14 ברציפות. המאמן הגיע ל-135 ניצחונות ב-200 משחקי סרייה א': "ניצחון זה משהו שצריך להפוך לאובססיה, כמו סם"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

ככה נראית אלופה. אינטר פירקה אתמול (שבת) 1:5 את סמפדוריה והמשיכה את חגיגות הזכייה ששברה בצורת של 11 שנים עקרות. אלפי אוהדים המתינו לאוטבוס של הקבוצה מחוץ לסן סירו וחגגו עם השחקנים, שנראים כמי שלא רוצים שהעונה הזו תיגמר. הפעם היה זה אלכסיס סאנצ'ס שניצח על המקהלה של אנטוניו קונטה עם צמד והנראזורי קבעו שיא מועדון כשניצחו בפעם ה-14 ברציפות באצטדיון הביתי במסגרת הליגה.

קונטה, שהפך למאמן השני אחרי ג'ובאני טרפאטוני שזכה באליפויות הן עם יובנטוס והן עם אינטר, רשם אתמול את משחקו ה-200 כמאמן בסרייה א', כאשר מאזנו של האיטלקי עומד על 135 ניצחונות – יותר מכל מאמן אחר בסרייה א' בעידן שלוש הנקודות.

"תחושת הסיפוק היא עצומה עבור כל מי שתרם לעונה הזו", ציין קונטה, "אינטר לא זכתה בסקודטו במשך 11 שנים, כך שיש רצון גדול לחגוג. האוהדים חיכו יותר מדי זמן, אבל אנחנו שמחים שעכשיו הם יכולים לחגוג ולהיות מאושרים. אנחנו ממשיכים לעשות דברים יוצאי דופן. ב-19 המשחקים האחרונים בליגה – חצי עונה – ניצחנו 16 וסיימנו רק שלושה בתיקו. זה פשוט מדהים".

שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים | MB Media / Contributor

קונטה סירב לדבר על העונה הבאה: "אני כאן כדי לדבר על הווה ולא על העתיד. אנחנו יודעים כמה עבדנו קשה, כמה סבלנו, אז אנחנו צריכים ליהנות מהרגע הזה. החמצתי את ההזדמנות שלי לחגוג פעמים רבות מדי בחיי, כך שהפעם אני רוצה ליהנות מזה ככל הניתן. לגבי העתיד שלי, נראה".

קונטה סיכם: "השחקנים מצפים ממני להוביל אותם לניצחון, כי זה הסיפור שלי. אני חי עם הציפיות האלה ואני חושב שעמדתי בהן. יש פה עדיין מקום גדול לשיפור מבחינה מנטלית, אבל עכשיו השחקנים האלה הם מנצחים. מאז שלקחנו את ההובלה לא ויתרנו על שום דבר. ניצחון זה משהו שצריך להפוך לאובססיה, כמו סם".

המאמן המפסיד קלאודיו ראניירי: "ידענו שאינטר תרצה לחגוג, היא הייתה נלהבת מהרגיל, אבל אנחנו לא הופענו ולא הצגנו את היכולת הרגילה שלנו. לעתים אינטר ממתינה ומכה אותך, אך הפעם הם היו חופשיים ומשוחררים. לצערי פשוט צפינו בהם משחקים. מסדר הכבוד בפתיחה? זה ספורט, אני מאמין שבספורט צריכות להיות מחוות כאלה, בטח עבור קבוצה שזכתה באליפות ארבעה מחזורים לסיום העונה".

אנטוניו קונטה חוגג עם אנשי אינטר
אנטוניו קונטה חוגג עם אנשי אינטר | Claudio Villa – Inter / Contributor
שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים | Emilio Andreoli – Inter / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי