אם לא תעפיל לליגת האלופות: רונאלדו יעזוב את יובנטוס

כריסטיאנו רונאלדו | Jonathan Moscrop/Getty Images

באיטליה בטוחים שאם הגברת הזקנה לא תסיים בין ארבע הראשונות בליגה, הקריסה הכלכלית תוביל לפרידה מהפורטוגלי, שרוצה לשחק במפעל היוקרתי בעונה הבאה. נשיא הסרייה A איים: "יובנטוס תסולק מהליגה"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס נמצאת בעונה לא שגרתית עבורה. אחרי שכבר איבדה את תואר האליפות לאינטר, אמש (ראשון) הובסה הגברת הזקנה 3:0 נגד מילאן וספגה מכה גדולה במאבק על המקום בליגת האלופות בעונה הבאה.

לפי התקשורת האיטלקית, תסריט בו הביאנקונרי יישארו מחוץ לתחרות היוקרתית של אירופה יוביל ישירות לעזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו. הפגיעה הקשה בהכנסות הכלכליות של המועדון יגרום לפרידה בין הצדדים, כאשר גם הפורטוגלי עצמו מעוניין להמשיך ולשחק בליגת האלופות.

על אף שמועות קודמות על חזרה אפשרית למנצ'סטר יונייטד או ריאל מדריד, לאחרונה נודע שהכוכב עשוי לשוב לספורטינג ליסבון, מועדון נעוריו, אשר עתידה לזכות בקרוב באליפות פורטוגל ותשחק בשלב הבתים של הצ'מפיונס בעונת 2021/21.

בעניין נוסף, נשיא הסרייה A, גבריאלה גראבינה, התראיין היום בתחנת רדיו בנאפולי ושלח איום ברור לעבר האלופה היוצאת: "החוקים ברורים וחלים על כולם. אם יובנטוס לא תפרוש מהסופרליג האירופית עד מועד ההרשמה לעונה הבאה, היא תסולק מהליגה. זה יהיה כואב לאוהדים שלה ולכולם, אבל חוק זה חוק"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי