"בודד בחדר ההלבשה": שחקני יובנטוס נגד כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

באיטליה מדווחים: היחסים בין שחקני סגל הגברת הזקנה לפורטוגלי בשפל. על פי ה"גאזטה דלו ספורט", חבריו של הפנומן לחדר ההלבשה מרגישים שדינו לא כדין שאר השחקנים ושהיחס שהוא מקבל לא הוגן

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כל כך הרבה דיווחים שונים באירופה עולים בשבועות האחרונים ונוגעים בעתידו של כריסטיאנו רונאלדו. נראה שיש סיכוי לא קטן שהכוכב בן ה-36 יעזוב את יובנטוס בסיום העונה הנוכחית, וזה בוודאי יהיה הרבה יותר ריאלי במידה שהגברת הזקנה לא תצליח להשיג את הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה ותסיים מחוץ לטופ 4.

כרגע, יובה מדורגת במקום החמישי והערב (רביעי) היא תפגוש את ססואולו למשחק סופר קריטי – כשנותרו בסך הכל תשע נקודות בקופה עד לסיום העונה. כריסטיאנו רונאלדו אמור לפתוח בהרכב, על אף שאתמול אנדראה פירלו לא שלל שהפורטוגלי יקבל מנוחה.

אבל בלי קשר למשחק הערב, באיטליה טוענים כי שחקני יובנטוס "מחרימים" את רונאלדו. על פי דיווח ב"גאזטה דלו ספורט", הפנומן בודד בחדר ההלבשה מכיוון שחבריו לקבוצה מרגישים שהוא מקבל יותר מדי חופש מהמועדון ודינו לא כדין שאר הסגל.

כריסטיאנו רונאלדו | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

בדיווח נרשם כי היחסים בין רונאלדו לשאר שחקני הגברת הזקנה התדרדרו בחודשים האחרונים. אחת הסיבות לכך היא העובדה שהחלוץ החמיץ העונה כמה וכמה אימונים מטעמי חסויות כאלה ואחרות, פרסומות ועוד, והסגל מרגיש שזה לא הוגן.

ביום ראשון האחרון יובנטוס הובסה 3:0 מול מילאן, ויום לאחר מכן רונאלדו לא הגיע לאימון. הפורטוגלי במקום זאת הלך לבקר במפעל של פרארי במאראנלו, כשהוא מלווה בנשיא יובה, אנדראה אניילי, ובמנכ"ל חברת האחזקות אקסור, החברה ששולטת במותג פרארי ועוד.

ליובנטוס בעצם נותרו ארבעה משחקים עד לסיום העונה – מול ססואולו היום, מול אינטר במחזור הבא (יום שבת), מול אטאלנטה בגמר הגביע האיטלקי (19 בפברואר) ומול בולוניה במחזור הסיום של הסרייה א' (23 במאי). אלו יכולים להיות משחקיו האחרונים של רונאלדו במדי הביאנקורי.

עוד באותו נושא: כריסטיאנו רונאלדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי