קונטה למרטינס: "תראה כבוד ואל תגיב ככה". לוקאקו הפר הנחיות

לאוטרו מרטינס | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

ב-1:3 על רומא, החלוץ שנכנס במחצית הראשונה והוחלף בדקה ה-77 בעט בבקבוק והוריד חולצה. המאמן צעק בתגובה. הבלגי חגג את יום הולדתו במלון, המשטרה פיזרה את האירוע בו הופרו תקנות הקורונה. וגם: השיאים מהמשחק

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אינטר ממשיכה בסיבוב האליפות שלה לאחר שזכתה בתואר לראשונה מאז 2010, ואמש (רביעי) היא ניצחה 1:3 את רומא בביתה וחיברה ניצחון רביעי ברציפות. מרסלו ברוזוביץ' ומתיאס וסינו סידרו למארחת יתרון כפול בדקה ה-20, אך הנריך מחיטריאן צימק בדקה ה-31. רומלו לוקאקו הבקיע בדקה ה-90 והבטיח את הניצחון/ אינטר השיגה כבר 88 נק' ליגה, כשרק בעונת 2006/07 רשמה מאזן מרשים יותר (97 נקודות). לוקאקו גם בישל באותו ערב בפעם ה-11 והשתווה למאייקון שבעונת הטרבל בישל את אותה הכמות. בכל מקרה, על אף התוצאה הטובה, נדמה שהרוחות אצל הנראזורי לא שקטות.

בדקה ה-35, לאוטרו מרטינס עלה מהספסל בעקבות פציעה של אלכסיס סאנצ'ס, אך הוא בעצמו הוחלף בדקה ה-77 והפגין את זעמו. החלוץ בעט בבקבוק בדרכו לספסל, בנושא שתפס את הכותרות גם בספרד והמאמן אנטוניו קונטה, שידוע כאיש חם מזג, צעק לעבר הארגנטינאי: "תראה כבוד. למה אתה עצבני? אל תגיב ככה שוב". עוזרי המאמן ניסו להרגיע את מרטינס, אך הוא התקשה להירגע והוריד את חולצתו.

קונטה סירב לענות לשאלות העיתונאים כדי להימנע משאלות על המצב הכלכלי של המועדון. עוזרו, כריסטיאן סטליני, ניסה להרגיע את הסערה: "זה קרה לי לפני 14 שנה, כשאני שיחקתי תחת קונטה. הוא החליף אותי אחרי 20 דקות. גם אם התוצאה ידועה, אנחנו מצפים למאמץ שיא מצד השחקנים. באותו הרגע, הוא לא תפקד בסטנדרט הדרוש ואנחנו רוצים שחקנים שמרוכזים לחלוטין".

אנטוניו קונטה | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

כאמור, הנראזורי נמצאים במצב כלכלי בעייתי, שמעורר סימני שאלה סביב עתידו של מרטינס במועדון. סוכנו של השחקן הודה כי הישארות במילאנו היא העדיפות הראשונה, אך הוסיף שהחלוץ מחכה להתבהרות במצב המועדון: "אנחנו רגועים, אבל המצב הנוכחי של אינטר מונע ממנו לבצע הערכות. הוא שמח פה, הוא זכה באליפות, ואין לנו מה לעשות חוץ מלחכות".

ובכן, לא כאן מסתיימות הצרות אצל אלופת איטליה הטרייה. בשעות הלילה החלוץ לוקאקו חגג בבית מלון את יום הולדתו, באירוע שהסתיים בהגעת המשטרה למקום. בחגיגות נכחו 24 אנשים, ולצד החלוץ הבלגי נמצאו גם אשרף חכימי, איבן פרישיץ' ואשלי יאנג. המשטרה הגיעה בשלוש לפנות בוקר למסיבה שאותה ארגן מנהל בית המלון, וכעת המארגן והנוכחים במסיבה צפויים להיענש עקב הפרה של תקנות הקורונה בארץ המגף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי