שער 100 לרונאלדו ביובנטוס. שביעייה למילאן וניצחון לאינטר

כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הפורטוגלי רשם את ציון הדרך לאחר 131 משחקים בלבד, קבוצתו גברה 1:3 על ססואלו, אך נותרה במקום ה-5. הרוסונרי חגגו על טורינו על 0:7, בעוד האלופה השיגה 1:3 על רומא. אטאלנטה סיבכה את בנבנטו

(גודל טקסט)

אחרי שנאפולי דרסה אמש (שלישי) 1:5 את אודינזה, המחזור ה-36 בליגה האיטלקית נמשך עם שמונה משחקים נוספים, כשבמוקד ה-0:7 האדיר של מילאן על טורינו. מעבר לכך, יובנטוס נותרה במקום החמישי, למרות 1:3 על ססואלו, אטאלנטה גברה 0:2 על בנבנטו והאלופה אינטר גברה 1:3 על רומא.

ססואולו – יובנטוס 3:1

הגברת הזקנה השיגה ניצחון קריטי במיוחד ששומר על סיכויה לקבל את הכרטיס בליגת האלופות, אך הפתיחה הייתה שייכת דווקא למארחת שקיבלה פנדל לאחר 16 דקות. אולם ג'אנלואיג'י בופון הדף את כדור העונשין של דומניקו ברארדי ויובנטוס ניצלה את המומנטום ועלתה ליתרון כפול במחצית הראשונה לאחר שער של אדריאן ראביו (28) ובישול לכריסטיאנו רונאלדו שכבש את שערו ה-100 במועדון אחרי 131 הופעות בלבד. ג'אקומו ראספדורי עוד הצליח לכבוש שער מצמק בדקה ה-59, אך פאולו דיבאלה סגר את הסיפור בדקה ה-46. הפער בין המקום הרביעי נשמר על נקודה.

פאולו דיבאלה, כריסטיאנו רונאלדו | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

אינטר – רומא 1:3

האלופה הטרייה ממשיכה לנצח גם במשחקים לפרוטוקול והערב היא הורידה את הג'אלורוסי לקרקע, אחרי שהביסו 0:5 את קרוטונה במחזור הקודם. מרסלו ברוזוביץ' בדקה ה-11 ומתיאס וסינו בדקה ה-20 העניקו לאינטר יתרון כפול ורומלו לוקאקו חתם בדקה ה-90. הנריק מחיטריאן (31) צימק לזכות רומא, שבמשחקים שנותרו תקווה להיפרד בכבוד מפאולו פונסקה ולשמור על המקום השביעי שמוביל לליגה האזורית, לקראת בואו של ז'וזה מוריניו.

שחקני אינטר חוגגים | Marco Luzzani/Getty Images

טורינו – מילאן 7:0

חגיגה גדולה של הרוסונרי שכבשו בליגה שביעייה ראשונה מאז 1996, אך השיגו 1:7 על קרמונזה. תיאו הרננדס פרץ את הסכר עם שער גדול בדקה ה-19 וכעבור שבע דקות בלבד פרנק קסייה הכפיל בפנדל, ולא כבשו עד תחילת המחצית השנייה – שם הוסיפו עוד חמישה שערים. ברהים דיאס כבש את השלישי בדקה ה-50,  תיאו הרננדס השלים צמד לאחר 12 דקות ואקורד הסיום היה שייך לאנטה רביץ' שהתפוצץ עם שלושער מאוחר (68, 72 ו-79). בזכות הניצחון אגב, מילאן עלתה למקום השלישי, טורינו מנגד עשויה במחזור הבא להבטיח את מקומה בליגה.

שחקני מילאן חוגגים | Valerio Pennicino/Getty Images

אטאלנטה – בנבנטו 0:2

גספריני וחבורתו קרובים להבטיח מקום בליגת האלופות בעונה הבאה. עם הניצחון הערב, המארחת משלימה רצף של עשרה משחקי ליגה ללא הפסד, מתוכם היא יוצאאת עם ידה על העליונה בשמונה מקרים. לואיס מוריאל הנהדר פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-22, מריו פשאליץ' הכפיל בדקה ה-67 וחתם את תוצאת המשחק. כעת, אטאלנטה מדורגת במקום השני עם 75 נקודות, שלוש מעל יובנטוס החמישית כאשר נותרו עוד שני מחזורים בלבד לסיום העונה.

שחקני אטאלנטה חוגגים | Pier Marco Tacca/Getty Images

תוצאות נוספות
פיורנטינה – קליארי 0:0
בולוניה – גנואה 2:0
סמפדוריה – ספציה 2:2
לאציו – פארמה 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי