פירלו: "מזל טוב לאינטר על האליפות, אבל היינו מסוגלים ליותר"

אנדראה פירלו | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

מאמן יובנטוס מבין שקבוצתו תהיה חייבת תוצאה טובה בדרבי דה איטליה כדי לשמור על סיכוי להעפיל לליגת האלופות: "השחקנים יבואו עם מוטיבציה גדולה מחר". וגם: לאציו תנסה לגבור על רומא ללא מילינקוביץ'-סאביץ'

(גודל טקסט)

נותרו שני מחזורים בלבד לסיום עונת 2020/21 בליגה האיטלקית, אך רק האלופה אינטר הבטיחה עד כה את השתתפותה בליגת האלופות בעונה הבאה, כאשר חמש קבוצות נוספות נאבקות על שלושת הכרטיסים הנותרים. מחר (שבת) ייפתח המחזור ה-37 של הסרייה א' ונזכה לראות שני משחקים גדולים במיוחד שעשויים להשפיע רבות על הטופ 4 – ראשית יובנטוס מהמקום החמישי תארח את האלופה החדשה ב'דרבי דה איטלה' ומאוחר יותר יתקיים דרבי נוסף באולימפיקו בין לאציו לרומא.

יובנטוס – אינטר

המפגש הכי טעון בארץ המגף יהיה קריטי במיוחד עבור הגברת הזקנה, שזקוקה לניצחון כדי לטפס בחזרה למקום הרביעי. לנראזורי לעומת זאת נגמרו המטרות לעונה הקרובה, אך אנטוניו קונטה לא מתכוון לעשות הנחות לאקסית והוא צפוי לעלות בהרכב החזק ביותר שלו, כדי להשלים ניצחון שני על יובה העונה ולהשאיר אותה ללא הכרטיס לליגת האלופות, לראשונה מאז 2011.

שתי הקבוצות צפויות לעלות בהרכב החזק ביותר שעומד לרשותן אשר יכלול את ג'אנלואיג'י בופון בשער של אנדראה פירלו וכמובן שני הסקוררים הכי פוריים בליגה – כריסטיאנו רונאלדו שבדרך הבטוחה לזכות לראשונה בתואר מלך שערי הליגה האיטלקית עם 28 שערים וסגנו רומלו לוקאקו, לו 22 כיבושים.

כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

מאמן יובנטוס פירלו דיבר לקראת המפגש: "אהבתי את הגישה שלנו ביום רביעי, היינו צריכים להתאושש מהתבוסה מול מילאן והגבנו במהרה. אינטר? היא הייתה קבוצה עקבית ורעבה יותר מאיתנו. מחר אנחנו משחקים נגד אלופת איטליה החדשה, דבר שנותן לנו יותר מוטיבציה, אבל אסור לנו לשכוח שיש לנו סיכוי להעפיל לליגת האלופות, לכן אינטר תנסה לנצח את המשחק. צריך לומר להם מזל טוב על הסקודטו, אבל אנחנו היינו יכולים לעשות יותר".

רומא – לאציו

שתי הקבוצות עדיין נאבקות על מקומן באירופה. הג'יאלארוסי אותם יאמן ז'וזה מוריניו בעונה הבאה, נמצאים כעת במקום השביעי ואיבדו סיכוי להעפיל לליגה האירופית, אולם הם עדיין זקוקים לנקודות כדי להגיע לקונפרנס ליג, לאציו לעומת זאת עדיין יכולה להגיע לליגת האלופות בעקבות פער של שש נקודות מנאפולי הרביעית ומשחק אחד פחות מיתר קבוצות הצמרת. יחד עם זאת, במחנה התכול ימשיך להיעדר סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ', בעוד אצל רומא ג'ורדן ורטו וכריס סמולינג עדיין לא כשירים למשחק.

מאמן לאציו סימונה אינזאגי דיבר לקראת ההתמודדות: "מבינים שזה לא משחק רגיל, היו לנו כמה בעיות, אבל אנחנו מאמינים שנוכל להעפיל לליגת האלופות. אנחנו יודעים שזה יהיה משחק מאתגר ואני מבקש מהבחורים שיגיעו נחושים, בדיוק כפי שהיינו בחצי השני של העונה".

אינזאגי התייחס גם למינוי המפתיע של מוריניו ליריבתו העירונית: "נחשוב על כך בהמשך, לעת עתה אני רוצה להתמקד רב בדרבי ובמשחקים הבאים שלנו העונה. מוריניו ייתן ערך מוסף לרומא בשנה הבאה".  

סימונה אינזאגי | Tullio Puglia – UEFA/UEFA via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי