לא מוותרת: יובנטוס עלתה זמנית למקום הרביעי עם 2:3 על אינטר

חואן קואדראדו | Daniele Badolato - Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

הביאנקונרי עדיין בתמונת האלופות לאחר דרמה גדולה. רונאלדו הבקיע לאחר שהחמיץ פנדל. אינטר השוותה ל-2:2 לאחר בדיקת ואר דרמטית, קואדראדו השלים צמד והכריע מהנקודה בדקה ה-88. פירלו ימתין ​למעידה של נאפולי

קבוצות: יובנטוס אינטר
(גודל טקסט)

המחזור ה-37 בליגה האיטלקית הפגיש הערב (שבת) בין שניים מהמועדונים המובילים בארץ המגף. יובנטוס, שאיבדה לאחרונה את תואר האליפות אחרי תשע זכיות רצופות, אירחה את אינטר, האלופה הטרייה. בתום משחק רב אירועים, הקבוצה של אנדראה פירלו ניצחה 2:3 ועקפה באופן זמני את נאפולי בדרך למקום הרביעי המוביל לליגת האלופות.

לאחר שנשרק פנדל לטובת יובנטוס בדקה ה-24, סמיר הנדנוביץ' עצר את הבעיטה של כריסטיאנו רונאלדו, אך לצערו של הסלובני, כוכב הביאנקונרי הגיע ראשון לריבאונד והעלה את קבוצתו ליתרון. כעבור 11 דקות הגיע התור של הנראזורי לנסות ולהבקיע מהנקודה הלבנה. מלך השערים של האלופה החדשה, רומלו לוקאקו, הכניע את וויצ'ך שצ'סני וקבע שוויון בטורינו. שניות בודדות להפסקה, חואן קואדראדו השיב לקבוצתו את ההובלה. הקולומביאני קיבל את הכדור מחוץ לרחבה ובעט בעוצמה כדור שפגע בשחקן הגנה וחדר לרשת של האורחת.

עשר דקות מפתיחת המחצית השנייה, הגברת הזקנה נותרה בעשרה שחקנים לאחר שרודריגו בנטנקור ספג כרטיס צהוב שני. בדקה ה-70 התרחש אירוע די חריג, כאשר פירלו בחר להוציא את רונאלדו מהמגרש מסיבה מקצועית. שמונה דקות לסיום, הלחץ הגיע לנקודת השיא, כאשר ג'יורג'יו קייליני הכניס את הכדור לשערו הוא. השופט הלך למערכת הוואר כדי לבחון אם לוקאקו ביצע עבירה במהלך על הבלם הוותיק, אך לבסוף קבע כי השער החוקי.

כריסטיאנו רונאלדו, אנדראה פירלו | Valerio Pennicino/Getty Images

בדקה ה-88, המארחת קיבלה פנדל נוסף והזדמנות לעלות ליתרון בפעם השלישית במשחק. ללא רונאלדו, מי שבעט את הבעיטה המכרעת הוא קוואדראדו. בן ה-33 השלים צמד והעניק לקבוצתו ניצחון דרמטי. בתוספת הזמן, גם אינטר נותרה בעשרה שחקנים כאשר מרסלו ברוזוביץ' ראה כרטיס אדום. כאמור, המנצחת עוקפת את נאפולי (שתשחק מחר) בדרך למקום הרביעי, ובמחזור הסיום היא תתארח אצל בולוניה. מנגד, אנטוניו קונטה וחניכיו סופגים הפסד ליגה שלישי בלבד, וראשון מאז חודש ינואר. במחזור הסיום היא תארח את אודינזה בסן סירו ותחגוג את האליפות הראשונה מאז 2010.

חואן קואדראדו כובש את שער הניצחון | Jonathan Moscrop/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי