רק 0:0 למילאן נגד קליארי, נאפולי רביעית אחרי 0:2 על פיורנטינה

סאמו קסטייחו | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

הרוסונרי נעצרו אחרי שלושה ניצחונות אך שמרו על המקום השלישי, הפרטינופיי גברו על הסגולים בזכות שערים של אינסינייה וז'ילינסקי. שתי הקבוצות רחוקות ניצחון מהכרטיס לליגת האלופות

(גודל טקסט)

המחזור ה-37 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) כשבמוקד המאבק על הכרטיסים לליגת האלופות. במשחק המוקדם, נאפולי גברה 0:2 על פיורנטינה וחזרה לרביעייה הראשונה בטבלה. לאחר מכן, בנבנטו נפרדה מקרוטונה ב-1:1 ושמרה בסיכוי קלוש להישאר בליגה, סמפדוריה גברה במקביל 0:1 על אודינזה. בהמשך ססואולו גברה 1:3 על פארמה ובמשחק שנעל את הערב, מילאן רשמה תיקו מאופס נגד קליארי.

פיורנטינה – נאפולי 2:0

התכולים הגיעו לפירנצה לאחר שראו את יובנטוס עוקפת אותם עם 2:3 על אינטר. המחצית הראשונה נותרה מאופסת, והיה נדמה שהקבוצה מדרום איטליה עלולה לבעוט בדלי רגע לפני שהעונה מסתיימת, אך בדקה ה-57 היא קיבלה מתנה מהגנת היריבה. ניקולה מילנקוביץ' משך בחולצתו של אמיר רחמאני, ובלם נבחרת קוסובו נפל ברחבה. לאחר בדיקה במערכת הוואר, נשרק פנדל לאורחת. שוער המשנה של הוויולה, ברטולומיי דראגובסקי, התלונן בפני השופט וספג כרטיס אדום. פייטרו טראצי'אנו הדף את הפנדל של לורנצו אינסינייה, אך שחקן נבחרת איטליה הגיע לריבאונד והעלה את קבוצתו ליתרון.

כעבור עשר דקות, פיוטר ז'ילינסקי הכפיל את התוצאה. בעיטה של הקשר הפולני מחוץ לרחבה פגעה בלורנצו ונוטי, והכדור חדר לרשת מגופו של שחקן האגף. בעקבות ניצחונה השלישי ברציפות, הקבוצה של ג'נארו גאטוסו עוקפת את יובנטוס ושבה לטופ 4. במשחק האחרון של העונה היא תארח את ורונה, וניצחון יבטיח לה חזרה לליגת האלופות לאחר שהעונה היא נעדרה מהמפעל הבכיר באירופה. המארחת סופגת הפסד ראשון לאחר חמישה משחקים ונשארת במקום ה-13. במחזור הסיום היא תפגוש בחוץ את קרוטונה, שירדה לליגה השנייה.

פיוטר ז'ילינסקי חוגג | Gabriele Maltinti/Getty Images

מילאן – קליארי 0:0

הרוסונרי נעצרו אחרי שלושה ניצחונות רצופים, אך שמרו על המקום השלישי בטבלה ויהיו תלויים בעצמם במאבק על הכרטיס לליגת האלופות במחזור האחרון, שבו אף יוכלו לסיים במקום השני אם ינצחו את אטאלנטה. הקבוצה מסרדיניה כבר הבטיחה את הישארותה בליגה ויכולה להיות די מרוצה מהנקודה שסחטה הערב בסן סירו.

תוצאות נוספות

בנבנטו – קרוטונה 1:1
אודינזה – סמפדוריה 1:0
ססואולו – פארמה 1:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי