רונאלדו נפרד מיובנטוס? צפו בווידאו שמטריף את איטליה

כריסטיאנו רונאלדו | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

הסרטון שפורסם הוסיף לא מעט לשמועות על עתידו. התיעוד מראה מספר גברים מעמיסים את המכוניות של הכוכב על משאית של רודו קרגו, חברת תחבורה ידועה שבסיסה בליסבון. "זה היה סימן ההיכר כשהגיע, כעת עוזב?", נכתב

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס קיבלה הפתעה נהדרת עם התיקו של מילאן אתמול (ראשון) נגד קליארי. הגברת הזקנה אמנם במקום החמישי אך ניצחון שלה במחזור הסיום בתוספת למעידה של הרוסונרי נגד אטאלנטה – יקפיצו אותה למקום הרביעי המוליך לליגת האלופות. לא מעט דיווחים היו סביב עתידו של כריסטיאנו רונאלדו שמחזיק בחוזה עד 2022 והיה נראה שאי העפלה למפעל היוקרתי תסגור סופית את הסיכוי שימשיך. כעת, באיטליה הציגו סרטון שמראה על עזיבה אפשרית.

בסרטון ויראלי ניתן לראות מספר גברים מעמיסים את המכוניות של רונאלדו על משאית של רודו קרגו, חברת תחבורה ידועה שבסיסה בליסבון. "העובדה שהמכוניות, שהיו סימן היכר ענק להגעתו, עוזבות את המוסך – עשויה להוכיח שהוא עוזב", נכתב בארץ המגף.

ביום שבת תפגוש יובה את בולוניה למחזור הסיום ועוד קודם לכן תשחק נגד אטאלנטה בגמר הגביע והשמועות האלו בטח לא עוזרות בזמן הזה. נזכיר כי אמו של רונאלדו, דולורס אביירו, הבהירה כי תנסה לשכנע את בנה לשוב לספורטינג ליסבון לסגירת מעגל, אם כי סוכנו ז'ורז'ה מנדש אמר כי זה בלתי אפשרי. פאבל נדבד כבר הבהיר כי הוא ואנדראה פירלו יישארו בקבוצה בעונה הבאה אך זה נראה רחוק מהמציאות.

הפורטוגלי כבש 101 שערים בשלוש עונות בטורינו (36 מהן העונה) אך למרות שזכה בשתי אליפויות – לא הצליח לעזור לקבוצה במשימה הגדולה באמת: לזכות בליגת האלופות. בעונת הבכורה הודח בשלב רבע הגמר אחרי שלושער נהדר שלו נגד אתלטיקו מדריד וכשכבש בצמד המשחקים נגד אייאקס, אם כי ב-2020/21 הביאנקונרי פישלו נגד פורטו והודחו שנה שנייה ברציפות בשמינית הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי