דיווח: גאטוסו ינסה לשכנע את אינסינייה לעזוב את נאפולי יחד איתו

ג'נארו גאטוסו, לורנצו אינסינייה | Francesco Pecoraro/Getty Images

באיטליה נטען כי המאמן שלא מסתדר עם הבעלים, הציע לקפטן להתלוות אליו אם יחליט שלא להאריך את חוזהו. מהלך כזה יחייב את המועדון למכור את הקשר בקיץ. וגם: כוכב מילאן קיבל הצעה מפתה ושוקל לעזוב

קבוצות: נאפולי מילאן
(גודל טקסט)

למרות שמחזור הסיום הגורלי ייערך רק ביום ראשון ואחריו נדע מי שתי הקובצות שיצטרפו לאינטר ואטאלנטה בליגת האלופות, והערב (רביעי, 21:50 שידור ישיר בספורט4) ייערך גמר הגביע – קבוצות הסרייה א' כבר מתחילות לחשוב על העונה הבאה. האם נאפולי ומילאן בדרך לשינוי גדול?

נאפולי מחזיקה כרגע במקום הרביעי המוליך לליגת האלופות, תפגוש את ורונה והיא תלויה בעצמה. אך נראה שהמאמן ג'נארו גאטוסו יסרב להצעת הנשיא לחתום על חוזה חדש ויעזוב בכל מקרה. היחסים בין השניים פשוט רעועים. דבר זה ישפיע גם על עתידו של הקפטן לורנצו איניסנייה, כך מניחים בארץ המגף.

הקשר האיטלקי שהשווה את עונת השיא שלו עם 20 שערים בכל המסגרות, מחזיק בחוזה עד 2022 ולא מסכים לחתום על חוזה חדש. אינסינייה, כזכור, להוציא השאלות לקבוצות מהליגות הנמוכות בתחילת הקריירה – מעולם לא שיחק במועדון אחר.

לפי "קוריירה דלה ספורט", גאטוסו ביקש מהקפטן שלו להתלוות אליו לאתגר הבא אם יחליט שלא להאריך את חוזהו. זה ייאלץ את הנשיא למכור אותו כבר בקיץ הקרוב כדי שלא יעזוב בחינם. זה לא סוד שהיחסים בין המאמן לקפטן יוצאי דופן.

ומה קורה אצל הרוסונרי? מילאן נדחקה למקום החמישי בטבלה ערב מחזור הסיום ומצפה לה משחק קשה מאוד נגד אטאלנטה. זלאטן איברהימוביץ' לא יוכל לעזור לה במחזור הסיום אך מרבה לדבר עם השחקנים ולדרבן אותם לקראת המשחק המכריע. בלי קשר לכך, לפי "סקיי ספורט איטליה", הקשר הטורקי הקאן צ'להאנולו קיבל הצעה מפתה מאוד מקטאר – חוזה בגובה שמונה מיליון יורו לעונה כולל מענק חתימה זהה.

מדובר בקבוצה אל-דוהייל שהחתימה את מהדי בנעטיה מיובנטוס בינואר 2019. צ'להאנולו, שלפי הדיווחים קיבל גם הצעה כספית מיובה (חמישה מיליון יורו בעונה), כבש העונה תשעה שערים ובישל עוד 12 בכל המסגרות. כזכור, הוא הצטרף לרוסונרי בקיץ 2017 מבאייר לברקוזן. הקשר הבהיר שעתידו במילאן לא תלוי בהאם הקבוצה תעפיל למפעל היוקרתי או לא.

בדרך לקטאר? צ'לנהאולו | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי