גאטוסו מועמד ליובנטוס, קייליני בדרך ליעד חדש

ג'נארו גאטוסו | MB Media/Getty Images

באיטליה דווח כי מאמן נאפולי סומן כמי שעשוי להחליף את פירלו בתום העונה. גם לאציו מעוניינת בשירותיו של אקס מילאן, הבלם הוותיק עשוי לעבור לארצות הברית

(גודל טקסט)

למרות הזכייה בגביע האיטלקי בזכות 1:2 על אטאלנטה, ביובנטוס עשויים להיפרד בסיום העונה מהמאמן אנדראה פירלו. על פי ה"טוטוספורט", אל רשימת המועמדים לרשת את התפקיד הצטרף היום (שישי) שם נוסף, בדמותו של ג'נארו גאטוסו, שצפוי לעזוב את נאפולי. המאמן מסיים בתום העונה את חוזהו בדרום איטליה, ולא נדמה שהוא ימשיך לאור יחסיו הרעועים עם נשיא המועדון, אאורליו דה לאורנטיס. כעת, מחזיקת הגביע נכנסת לתמונה.

האיש שמזוהה יותר מכל עם מילאן, מבוקש על ידי ראשי הביאנקונרי במקרה שיחליטו להחליף את אנדאה פירלו. במועדון מתרשמים מההתפתחות שלו כמאמן בשנים האחרונות, אך גם בשל הכריזמה והאופי שהוא מצליח להעביר לשחקניו. לפי דיווחים בארץ המגף, פיורנטינה התעניינה בשירותיו של "רינו", אך הוא העדיף להמתין לרגע בו כל ההצעות יהיו על השולחן, ורק אז להחליט לאן ימעדו פניו.

עם זאת, יש לציין כי ביובנטוס עדיין לא משוכנעים במאת האחוזים כי יש להיפרד מפירלו, וייתכן כי ההחלטה תושפע מתוצאות המחזור האחרון, שיקבעו אם הגברת הזקנה תעפיל לליגת האלופות או תסתפק בליגה האירופית. כזכור, גאטוסו ופירלו שיתפו פעולה כשחקנים במדי מילאן בשנים 2001-2011, ויחד הם זכו פעמיים בליגת האלופות.

אנדראה פירלו, ג'נארו גאטוסו | Marco Luzzani/Getty Images

קבוצה איטלקית נוספת שמעוניינת בשירותיו של גאטוסו היא לאציו. אחרי שבעונה שעברה הייתה רחוקה חמש נקודות בלבד מהפסגה, הקבוצה מעיר הבירה הסתפקה העונה במקום השישי. העובדה שהקבוצה תיעדר בעונה הבאה משלב הבתים של ליגת האלופות עשויה להוביל לפרידה של המועדון מסימונה אינזאגי.

על כר הדשא, ייתכן כי ג'יאנלואיג'י בופון לא יהיה הסמל היחיד שיעזוב את יובנטוס בקיץ הקרוב. על פי ה"גאזטה דלו ספורט", ג'יורג'יו קייליני, שמסיים חוזה בתום העונה, נפגש עם הנשיא אנדראה אניילי. לפי הדיווח, בשיחה הוחלט כי הצדדים יקבלו החלטה משותפת בנוגע לעתידו של בן ה-36, אך הבלם הוותיק אינו צפוי להמשיך בטורינו. קייליני אינו מעוניין לשחק במועדון אחר באיטליה, ומסתמן שבמקרה של עזיבה, היעד הבא יהיה ה-MLS. מעבר לארצות הברית בהחלט עומד על הפרק מבחינת סגן אלוף אירופה לשעבר, על אף שטרם ידוע מי מקבוצות הליגה חפצות בשירותיו.

ג'ורג'יו קייליני | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי