רונאלדו מסכם: "זכיתי בכל מה שרציתי באיטליה, השיאים רודפים אותי"

כריסטיאנו רונאלדו | Marco Luzzani/Getty Images

אחרי מחזור סיום העונה של יובנטוס, הכוכב שיתף ברשתות החברתיות: "עמדתי במטרות שלי. שמח להטביע חותם בכל מועדון שהייתי בו. אף פעם לא חיפשתי שיא אישי. תודה לכל מי שלקח חלק. ברכות לאינטר על אליפות ראויה"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו ויובנטוס סיימו אמש (ראשון) עונה מאכזבת עבורם, אך לשמחתם הם השיגו את הכרטיס לליגת האלופות. הפורטוגלי עצמו סיים כמלך השערים של הסרייה A עם 29 שערים והערב סיכם את העונה ברשתות החברתיות שלו.

"החיים והקריירה של כל שחקן מהצמרת עשויים מעליות ומורדות. שנה אחר שנה אנחנוו מתמודדים מול קבוצות פנטסטיות, מול שחקנים יוצאי דופן ויעדים שאפתניים" כתב רונאלדו. "ולכן עלינו תמיד לתת כמיטב יכולתנו כדי לשמור על עצמנו ברמות הטובות ביותר".

"השנה לא הצלחנו לזכות בסרייה A, מזל טוב לאינטר על התואר הראוי. עם זאת, עליי להעריך את כל מה שהשגנו העונה ביובנטוס, הן במונחים קולקטיביים והן באופן אינדיבידואלי. הסופר קאפ האיטלקי, הגביע האיטלקי וגביע מלך השערים בסרייה A ממלאים אותי באושר, בעיקר בשל הקושי שהם נושאים איתם, במדינה ששום דבר לא קל לנצח בה".

הכוכב הגדול המשיך: "עם ההישגים הללו הגעתי למטרה שהצבתי לעצמי מהיום הראשון שהגעתי לאיטליה: לזכות באליפות, בגביע ובסופר קאפ, וגם להיות השחקן הטוב ביותר וכמיין מלך השערים במדינת הכדורגל הגדולה הזו, שמלאה בשחקנים אדירים, מועדוני ענק ותרבות כדורגל אמיתית. כבר אמרתי שאני לא רודף אחרי שיאים, הם רודפים אחריי. למי שלא מבין למה אני מתכוון בזה, זה פשוט מאוד: כדורגל הוא משחק קולקטיבי, אך באמצעות התגברות פרטנית אנו עוזרים לקבוצות שלנו להשיג את יעדיהן".

"זה תמיד מחפש יותר ויותר על המגרש, עובד יותר ויותר מחוץ למגרש, שבסופו של דבר מגיעים השיאים והתארים הקולקטיביים הופכים לבלתי נמנעים, חלקם הם התוצאה הטבעית של האחר. לכן, אני מאוד גאה בעובדה שזכיתי באליפות באנגליה, ספרד ואיטליה; זכיתי בגביע באנגליה, ספרד ואיטליה; זכיתי בסופר קאפ באנגליה, ספרד ואיטליה; השחקן הטוב ביותר באנגליה, ספרד ואיטליה; מלך השערים הטוב ביותר באנגליה, ספרד ואיטליה; מעל 100 שערים למועדון באנגליה, ספרד ואיטליה".

"שום דבר לא משתווה לתחושה לדעת שהטבעתי את חותמיי במדינות בהן שיחקתי, ונתתי שמחה לאוהדי המועדונים שייצגתי. זה מה שאני עובד בשביל זה, זה מה שמרגש אותי וזה מה שאמשיך לרדוף אחריו עד היום האחרון. תודה לכל מי שלקח חלק במסע הזה! אנחנו תמיד ביחד!" אמר רונאלדו בסוף דבריו.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי