דונארומה בדרך ליובנטוס, מחליפו כבר נחת באיטליה

ג'יאנלואיג'י דונארומה | Valerio Pennicino/Getty Images

האיטלקי הצעיר (22) סרב להצעת מילאן להאריך את חוזהו וצפוי להגיע בחינם לגברת הזקנה. בינתיים, מייק מייגנאן שהצטיין בליל וזכה באליפות - יעבור היום בדיקות רפואיות ויחתום ל-5 שנים. פיולי מתרגש לעונה שבפתח

קבוצות: מילאן יובנטוס
(גודל טקסט)

מילאן של סטפנו פיולי עמדה בלחץ, ניצחה את אטאלנטה 0:2 בחוץ במחזור הסיום ותחזור בעונה הבאה לליגת האלופות לראשונה מאז 2014. מי שככל הנראה לא יהיה בעונה המרגשת הזו הוא השוער ג'יאנלואיג'י דונארומה. באיטליה דווח כי הרוסונרי קרובים מאוד להחתמה של שוער חדש. מדובר במייק מייגנאן, השוער הצרפתי בן ה-25 שזכה עם ליל באליפות והצטיין בעונה החולפת.

לפי "Calciomercato", השוער הגיע כבר אתמול (שני) בלילה לארץ המגף וצפוי לעבור היום את הבדיקות הרפואיות בשורות הרוסונרי. באיטליה הראו סרטוני וידאו שלו נוחת בשדה התעופה. הוא צפוי לחתום על חוזה לחמש שנים בתמורה לשלושה מיליון יורו לעונה. הצרפתים יקבלו 15 מיליון יורו. גם העיתונאי פבריציו רומאנו דיווח ברוח זהה.

ומה עם השוער הנוכחי? דונארומה, שמשחק בקבוצה עוד מ-2016 ורשם כבר 251 משחקים, שמסיים את חוזהו בתום העונה דחה את ההצעה האחרונה של מילאן העומדת על שמונה מיליון יורו לעונה. נטען כי יובנטוס וברצלונה מעוניינות בו. עוד נטען כי אוהדי מילאן שוחחו רבות ברשתות החברתיות על עתידו של השוער בן ה-22 והם מבינים את החלטת המועדון שעשה מה שביכולתו.

בינתיים, פיולי התראיין לערוץ הטלוויזיה של המועדון וסיכם את העונה: "החלק המסובך היה כשהתחלנו להפסיד כמה משחקים. הרגשנו את המתח ואת הדאגה אך תמיד האמנו במה שאנחנו עושים. יש לנו כמה עקרונות ואחד מהם הוא שאנחנו לא רוצים לחכות אלא מנסים לשלוט במשחק כבר מן ההתחלה".

למעלה מ-5,000 אוהדים חיכו לאוטובוס הקבוצה עם חזרתה מברגמו בראשון בבוקר. "האוהדים נתנו לנו תמיד מוטיבצייה מיוחדת, הם תמכו בנו גם אחרי ההפסדים. הם הבינו שהיינו מחויבים. היה לי חשוב מאוד לראות אותם גם לפני המשחק נגד אטאלנטה". הוא סיפר גם כי רגע המפנה היה אותה תבוסה 5:0 נגד אותה אטאלנטה בעונת 2019-20: "ידענו אז שאנחנו מתחילים לבנות מילאן חדשה. זו הייתה דרך מאתגרת ומרתקת והגענו ליעד".

"אני כבר חושב על העונה הבאה, אנחנו שאפתנים ורוצים להעלות את הרף. זה יהיה נהדר לזכות בתואר עם מילאן. אני זוכר שפאולו מאלדיני אמר שכדי להיות תחרותיים עלינו לשחק בליגת האלופות שנתיים-שלוש ברצף. אני חולם על כך בלילה ועובד במהלך היום. אני מודע למה שאני עושה, מכיר את השחקנים שלי ומודה להם".

סטפנו פיולי, זלאטן איברהימוביץ' | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי