דיווח: אלגרי חתם כמאמן יובנטוס לארבע שנים, פירלו יפוטר

מסימיליאנו אלגרי | Tullio M. Puglia/Getty Images

כלי התקשורת באיטליה יישרו קו ופרסמו כי האקס כבר חתם על חוזה עם הביאנקונרי, אליהם ישוב אחרי שנתיים בהן לא עבד. המאמן הנוכחי, שמונה רק בקיץ שעבר, יעזוב לאחר שאיבד את האליפות

(גודל טקסט)

מועדוני העל באירופה ממשיכים בתחלופת המאמנים הגדולה של הקיץ. ריאל מדריד הודיעה רשמית שזינדין זידאן יעזוב, מעמדו של רונאלד קומאן בברצלונה מעורער מתמיד, והערב (חמישי) אנחנו צפויים לשמוע שם חדש-ישן בשורות יובנטוס.

אחרי גל שמועות בשלל כלי תקשורת בארץ המגף, היום דיווח העיתונאי פבריציו רומנו כי מסימיליאנו אלגרי ימונה בשעות הקרובות למאמן הביאנקונרי, זאת לאחר שכבר סיכם הכל עם הנהלת המועדון, אותו הדריך בין 2014 ל-2019. אנדראה פירלו, שאכזב רבים בעונת הבכורה שלו על הקווים, יפוטר. כלי תקשורת נוספים מיהרו לפרסם כי אלגרי כבר חתם על חוזה לארבע שנים ושההודעה הרשמית קרובה מתמיד.

שמו של אלגרי קושר לפי מספר ימים כמועמד לריאל מדריד, כאשר בספרד אף הגדירו אותו כ"הפייבוריט של פלורנטינו פרס". לבסוף, בחר האיטלקי בן ה-53 לשוב ליובנטוס, שם זכה חמש פעמים בסרייה A, הניף ארבע פעמים את ה"קופה איטליה" וניצח גם בשני גמרים של הסופרקאפ המקומי. בנוסף, בתקופתו ביובה הוא גם העפיל פעמיים לגמר ליגת האלופות.

אנדראה פירלו | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי