רשמית: פירלו פוטר, אלגרי מונה למאמן יובנטוס

מסימיליאנו אלגרי |

כצפוי: קשר העבר סיים את דרכו כמאמן הגברת הזקנה לאחר עונה רעה בה איבד את האליפות לאינטר. כעבור זמן קצר, הוכרז כי האיטלקי בן ה-53 יחזור לקדנציה שנייה במועדון כשחתם עד 2025. ירוויח תשעה מיליון יורו לעונה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

לאחר שזה היה באוויר כבר מספר ימים, היום (שישי) זה הפך לרשמי: אנדראה פירלו פוטר מיובנטוס, ותוך זמן קצר מסימיליאנו אלגרי מונה למחליפו. בכך, קשר העבר בן ה-42 נפרד מהגברת הזקנה לאחר עונה אחת בלבד בה עמד על הקווים, במהלכה הוליך את הקבוצה למקום הרביעי והמאכזב בטבלת הסרייה א', ועל הדרך איבד את תואר האליפות לאינטר לאחר תשע שנים רצופות בהן הקבוצה זכתה בסקודטו.

כאמור, כעבור מספר שעות, יובנטוס הודיעה באופן רשמי שאלגרי ידריך את הקבוצה בארבע השנים הקרובות, לאחר שחתם על חוזה עד יוני 2025, במהלכו הוא צפוי להשתכר כתשעה מיליון יורו לעונה. כזכור, האיטלקי בן ה-53 חוזר לקדנציה שנייה בביאנקונרי, אחרי שהדריך את השחורים-לבנים בין 2014 ל-2019, ובכל השנים הללו זכה באליפויות איטליה. בעונה הבאה תהיה לו משימה אותה לא הכיר, והיא להשיב את צלחת האליפות לטורינו.

לפני שהוכרז כמאמן יובנטוס בצורה רשמית, שמו של אלגרי קושר לפני מספר ימים כמועמד לריאל מדריד, כאשר בספרד אף הגדירו אותו כ"פייבוריט של פלורנטינו פרס". לבסוף, בחר האיטלקי בן ה-54 לשוב ליובנטוס. אגב, בגברת הזקנה החליטו להציג את המאמן החדש – ישן בדרך מקורית למדי, כשהעלו מספר ציוצים מסתוריים בעמוד הטוויטר הרשמי של הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי