הפתעת השנה? "מוריניו שוחח עם רונאלדו והציע לו להגיע לרומא"

ז'וזה מוריניו וכריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

בדרך לאיחוד? מאמן הג'יאלורוסי דיבר עם מי ששיחק תחתיו בריאל מדריד ושאל מה הוא מתכוון לעשות בקיץ הקרוב, לפי דיווח באיטליה. "המיוחד" הסביר לכוכב מה היתרון הגדול שבמעבר לרומא. וגם: המכשול המקצועי

קבוצות: רומא יובנטוס
(גודל טקסט)

אחרי שלוש שנים, הקדנציה של כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס צפויה להסתיים. על אף שהוא מסיים חוזה רק בקיץ הבא, כל הסימנים מצביעים על כך שהוא יעבור לתחנה חדשה כבר בקיץ הקרוב. הפורטוגלי מוזכר כמועמד להגיע לקבוצות רבות, ביניהן מנצ'סטר יונייטד, והיום (שישי), עיתון "לה סטאמפה" האיטלקי פרסם כי קבוצה נוספת, דווקא מארץ המגף, גיששה באשר לצירופו של כוכב הגברת הזקנה. ז'וזה מוריניו, ששב לאחרונה לאיטליה ומונה למאמן רומא, שוחח טלפונית עם בן ארצו וניסה לברר מה הן כוונותיו לקראת הקיץ הקרוב.

בשיחה בין השניים, המאמן הסביר לכוכב שמעבר לרומא יהיה רעיון טוב בשבילו, מכיוון שהישארות באיטליה עשויה להקל על רונאלדו מבחינת המיסים הקיימים במדינה עבור תושבים זרים. עם זאת, בעיתון נכתב כי מעבר של הפורטוגלי לבירת איטליה הינו מורכב מסיבות רבות. רומא תשתתף בעונה הבאה רק בליגה האזורית, כאשר לכל אורך החודשים האחרונים דווח כי השחקן בן ה-36 יעזוב את הביאנקונרי אם הם לא יצליחו להעפיל לליגת האלופות. כזכור, יובנטוס השיגה בסופו של דבר את הכרטיס למפעל הבכיר.

ז'וזה מוריניו אימן במשך שלוש עונות את כריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד, ויחד הם זכו באליפות אחת ובגביע ספרדי אחד. בליגת האלופות, הלבנים הודחו בכל שלוש העונות בשלב חצי הגמר, נגד ברצלונה, באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד.

ז'וזה מוריניו וכריסטיאנו רונאלדו. בדרך לאיחוד? | DANI POZO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי