אינזאגי מונה רשמית למאמן אינטר, לוקאקו הכריז: "אני נשאר"

סימונה אינזאגי | Alessandro Sabattini/Getty Images

על רקע הדיווחים שיעבור לצ'לסי, החלוץ הבלגי הבהיר: "כבר שוחחתי עם המאמן הבא, אני מרגיש נהדר בקבוצה ויש לנו אתגר לזכות בעוד אליפות". מחליפו של קונטה יהיה מאמן לאציו, שזכה להבטחה מהמנכ"ל

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

רומלו לוקאקו הוא ללא ספק אחד המלפפונים הגדולים ביותר של חלון ההעברות. אנטוניו קונטה שהתעקש לצרפו – כבר עזב את אינטר שמצויה בבעיות כלכליות. באנגליה נטען כי צ'לסי תעשה הכל כדי לצרף את החלוץ הבלגי, ממצטייני העונה של הנראזורי שסיים כמלך השערים והוליך אותה לאליפות. בשנתיים בקבוצה כבש 64 שערים ב-95 משחקים. אולם, לפחות לפי דבריו בריאיון לתקשורת הבלגית – החלוץ לא הולך לשום מקום.

"בריאיון ל-"DevilTime" אמר לוקאקו: "כן, אני נשאר. כבר שוחחתי עם מי שאמור להפוך למאמן החדש שלנו. אולי אני לא אמור להגיד את זה עדיין וזה מוקדם. בכל מקרה, השיחה הייתה חיובית מאוד. יש גם את האתגר החשוב של לזכות באליפות שנייה ברציפות באינטר. אני מרגיש נהדר בקבוצה".

על קונטה: "הגבהים אליהם הגעתי כשחקן הם בזכותו. הוא חוזר על התרגלים הטקטיים שוב ושוב. בהתחלה זה היה אינדיבידואלי. הוא תמיד סיפק ביקורת בונה. הוא לא רצה להרוג אותי אלא לעשות את זה בשבילי כדי שיהיה לי טוב יותר ואכן הפכתי לשחקן טוב יותב. כששמעתי שהוא הולך לעזוב היה לי קשה מאוד, כי יש לנו קבוצה כל כך רעבה וטובה, כל אחד מקריב המון, ואז פתאום זה נפסק".

רומלו לוקאקו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

זמן קצר לאחר שפורסם הראיון עם לוקאקו, אינטר הכריזה על מחליפו של קונטה והמאמן שנבחר הוא סימונה אינזאגי, שאימן את לאציו בחמש השנים האחרונות. אינזאגי רשם עונה קצת מאכזבת, אך הוליך את הקבוצה לזכייה בגביע ב-2019 וכן לשתי זכיות בסופרקופה. "הוא נלהב וכבר לא יכול לחכות לאתגר הזה", מסרו מקורביו עוד לפני ההכרזה רשמית בצהריים.

באיטליה נטען כי בפה מארוטה, מנכ"ל הנראזורי, הרגיע את המאמן הנכס לגבי עתידם של ניקולו בארלה, מי שנחשב ללב במרכז המגרש, וכן לגבי סטפן דה פריי והבהיר כי הם לא ימכרו, בדומה ללוקאקו. אשרף חכימי ולאוטרו מרטינס הם אלה שעשויים לעזוב כאשר המגן נמצא על הכוונת של פריז סן ז'רמן. שחקן שנמצא על הכוונת הוא מיראלם פיאניץ' שלא השתלב בברצלונה, בלשון המעטה, וישמח לחזור לאיטליה. לא נראה שהספרדים יחזיקו אותו בכוח – להיפך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי