דיווח: צ'לסי צפויה לפנות לאינטר לגבי לוקאקו ששוקל את עתידו

לפי "גרדיאן", הבלוז נחושים לחזק את החוד ומבינים כי החתמת קיין בלתי אפשרית. באיטליה מכחישים וטועני שלבלגי הובהר כי חכימי יהיה היחיד שיעזוב את הנראזורי. טוכל: "עלינו לעלות מדרגה בשנה הבאה"

קבוצות: צ'לסי אינטר
(גודל טקסט)

ביום שבת זכתה צ'לסי בליגת האלופות אחרי ניצחון גדול 0:1 על מנצ'סטר סיטי. כעת, כאלופת אירופה המכהנת, תומאס טוכל יודע שהציפיות מהקבוצה יהיו שונות ושעליו לחזק את החלק הקדמי המקרטע. כלי התקשורת האנגלית התמלאו בכתבות על "צ'לסי החדשה". טימו ורנר, למשל, כבש 12 שערים בלבד העונה והוא מלך שערי הקבוצה יחד עם תמי אברהם. לפי "גרדיאן", הבלוז צפויים לפנות לאינטר לגבי רומלו לוקאקו.

החלוץ הלבגי כבש 30 שערים העונה ועזר לנראזורי לזכות באליפות ראשונה מזה 2010. הקשר שלו עם אנטוניו קונטה היה מיוחד אלא שהמאמן האיטלקי עזב בשל הבעיות הכלכליות. לפי הדיווח בבריטניה, הבלגי מאוכזב ושוקל לעזוב את המועדון. מיותר לציין שהוא מכיר היטב את הפרמיירליג בה שיחק במשך שמונה וחצי עונות כולל תקופה קצרצרה במדי הבלוז.

צ'לסי הייתה רוצה לצרף את הארי קיין אך מניחה כי טוטנהאם תעשה הכל כדי לא למכור את החלוץ שלה ליריבה ישירה באנגליה. גם החתמת ארלינג הולאנד נראית כרגע מסובכת. באיטליה, מנגד, נכתב כי אינטר תעשה הכל כדי לשמור על החלוץ המצוין ובמועדון אף הבטיחו לו כי אשרף חכיצי שיימכר יהיה השחקן הבכיר היחיד שיעזוב. "לצ'לסי יש את האמצעים הכלכליים לבחון עד כמה הנראזורי נחושים בדעתם", נכתב.

ובחזרה לטוכל שמצפה להאריך את חוזהו בקבוצה ולקבל שדרוג בשכר. המאמן אמר: "בעונה הבאה נרצה להתמודד על אליפות מהיום הראשון. עלינו לעלות מדרגה לאחר הזכייה בליגת האלופות. אשמח לדון (עם הבעלים) בשדרוג הקבוצה. "אנחנו לא זקוקים לשבעה שחקנים. שניים או שלושה שחקנים יוסיפו לנו המון. יש לנו כמה רעיונות כיצד להפוך את הקבוצה לחזקה יותר". הגרמני, אגב, מתגורר במלון מאז הגיע ללונדון. בקיץ משפחתו תצטרף אליו. "זה הרגיש כמו הקרבה מצדי, אבל היה טוב שיכולתי להתרכז בכדורגל בתקופה המטורפת הזו".

השחקנים שצפויים לעזוב הם אוליבייה ז'ירו שמסיים את חוזהו. גם אברהם שנדחק על ידי טוכל הצידה וכן רוס בארקלי, רובן לופטוס-צ'יק ופיקאיו טומורי שהושאל כבר למילאן בעונה שעברה. דקלאן רייס קשר ווסטהאם ואדוארדו קמאבינגה מראן על הכוונת גם כן. אם קורט זומה יעזוב תישקל האפשרות להחתים בלם נוסף.

טוכל. "עלינו לעלות מדרגה" | Pierre-Philippe Marcou – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי