עם אמוג'י של סיגריה: לאציו הודיעה על מינויו של מאוריציו סארי

מאוריציו סארי | James Williamson - AMA/Getty Images

כפי שעשתה יובנטוס כשבישרה על מינויו של אלגרי, גם הביאנקוצ'לסטי הודיעו בדרך מקורית על הגעת המאמן החדש, שחתם לשנתיים. מחליפו של אינזאגי לא אימן בעונה האחרונה והוא ישוב לקווים שנה לאחר שפוטר מהגברת הזקנה

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)

אחרי שנפרדה מסימונה אינזאגי, שמונה להיות מאמנה החדש של אינטר, לאציו הודיעה היום (רביעי) כי מחליפו על הקווים באולימפיקו יהיה מאוריציו סארי. הביאנקוצ'לסטי בחרו להודיע על המינוי בדרך מקורית, כשהעלו לחשבון הטוויטר אמוג'י של סיגריה. כידוע, המאמן ידוע בשל היותו מעשן כבד. כזכור, גם כאשר יובנטוס מינתה את מסימיליאנו אלגרי למאמן הקבוצה, היא עשתה זאת בדרך מקורית במיוחד, שכללה תמונה של מפת מינסוטה וחליפה זרוקה על הדשא.

לאחר מכן, לאציו הוסיפה ציוץ נוסף עם מספר תמונות שאמורות לרמז על המינוי, כאשר באחת התמונות מוצגת כניסה לבנק. כזכור, סארי עבד כבנקאי שנים רבות, תוך כדי קריירת האימון. עד לפי דיווח באיטליה, החוזה של סארי בקבוצה הוא לשתי עונות, עד 2023.

סארי אימן שנים רבות בליגות הנמוכות בארץ המגף שלו, ופריצתו הגיעה כשאימן את אמפולי. הוא הוביל את הקבוצה לעלייה לסריה א' ב-2014, ואף השאיר אותה בליגה הראשונה בעונה שאחרי. ב-2015 הוא זכה לשדרוג בקריירה כשמונה למאמן נאפולי, ואף היה קרוב להוביל אותה לאליפות היסטורית לראשונה מאז ימי דייגו מראדונה בדרום איטליה. בעקבות ההצלחה בנאפולי, סארי עבר לצ'לסי, ובעונה אחת בלונדון זכה בתואר הראשון בקריירת האימון שלו – הליגה האירופית. אחרי ההרפתקה האנגלית, סארי הגיע ליובנטוס, והוביל אותה לזכייה תשיעית ברציפות באליפות איטליה, אך פוטר לאחר שהודח נגד ליון בשמינית גמר ליגת האלופות. אחרי שנה מחוץ לקווים, סארי חוזר כעת לתפקיד בכיר נוסף.

לאחר שבעונת 2019/20 לאציו השיגה את הכרטיס לליגת האלופות ואף סיימה חמש נקודות בלבד מהפסגה, העונה שזה עתה הסתיימה הייתה פחות טובה, והביאנקוצ'לסטי סיימו במקום השישי, שכמובן לא מוביל לליגת האלופות אלא לליגה האירופית בלבד. לאחר העונה, התפצלו דרכיהם של הקבוצה ושל המאמן סימונה אינאגי, שאימן בבירת איטליה מאז 2016.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי