ראמזי תוקף את יובנטוס: "רוצה להיות במקום בו אוכל להרגיש טוב"

ארון ראמזי | Jonathan Moscrop/Getty Images

הקשר הוולשי העניק ראיון חריף באיטליה ושיתף על השנתיים הראשונות בארץ המגף: "קשה ומתסכל, יש שחקנים שצריכים יותר תשומת לב". בהשוואה ליחס שהוא מקבל לנבחרת הוא אמר: "בוויילס מבינים מה הגוף שלי צריך"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

בזמן שהוא שוהה עם נבחרת וויילס ביורו 2020, שפתחה את דרכה בטורניר עם 1:1 נגד שווייץ, קשר יובנטוס ארון ראמזי העניק ראיון ל"לה רפובליקה" באיטליה ושפך אור על השנתיים הראשונות במדי הביאנקונרי. הקשר בן ה-30 הגיע לטורינו כשחקן חופשי מארסנל בשנת 2019, לאחר שהתותחנים לא הסכימו לעמוד בדרישות השכר שלו, והוא חתם במדי אלופת איטליה דאז על חוזה בו הוא משתכר כ-400,000 פאונד בשבוע. עם זאת, הוא התקשה לעמוד בציפיות, ואפילו התקשה לשמור על כשירות במהלך התקופה הזו.

"השנתיים האחרונות ביובנטוס היו קשות ומסתכלות, ולא רק מבחינה פיזית", פתח ראמזי, "היו כמה שינויים שלא הייתי רגיל אליהם". בעוד גוברים הדיווחים כי השידוך בין הוולשי לאיטלקים יסתיים בקיץ הקרוב, כאשר חזרה לארסנל עומדת על הפרק, ראמזי טוען כי לעתים הצוות הרפואי של הקבוצה לא ידע כיצד להתמודד עם פציעותיו החוזרות ואף סיפק הצהרה שלא מותירה ספק כי הוא מחפש תחנה חדשה: "כדורגל זה ענף קבוצתי והרבה פעמים מתייחסים לכולם באותה צורה בזמן שחלק מהשחקנים אולי צריכים יותר תשומת לב. אני רוצה להיות במקום בו שוב אוכל להרגיש טוב".

לאחר מכן, ראמזי ערך השוואה בין היחס שהוא מקבל ביובנטוס לבין היחס שהוא מקבל בנבחרת הלאומית: "בנבחרת אני שמח שיש לי קבוצת אנשים שעוקבת אחריי בכל צעד. הם מבינים אותי, יודעים מה אני צריך ומה הגוף שלי צריך. אני לוקח את עצמי בידיים ודואג שסביבי יהיו האנשים הנכונים כדי שאחזור למצב בו ארגיש טוב ואהיה עם ביטחון. הצוות הרפואי בוויילס נהדר ואת רובם אני מכיר כבר המון זמן".

ארון ראמזי | DAN MULLAN/POOL/AFP via Getty Images

בשנתיים במדי הגברת הזקנה, הוא ערך 65 הופעות בהן הבקיע שש פעמים בלבד והוסיף שישה בישולים. עם תפוקה כזו דלה ולאחר הצהרות כאלה, סביר להניח שהוא יעבור לתחנה חדשה בחלון ההעברות הנוכחי, ולא מן הנמנע שיחזור לארסנל, עמה הוא כל כך מזוהה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי