"סופרמן חוזר": בופון חתם רשמית בפארמה. צפו בסרטון הצגתו

ג'אנלואיג'י בופון במדי פארמה ב-1999 | Claudio Villa /Allsport

מרגש: השוער האגדי חוזר בגיל 43 למקום בו הכל התחיל - מועדון נעוריו, אשר נשר בסיום העונה החולפת מהליגה הראשונה לליגה השנייה באיטליה. צפו בסרטון האדיר שבישר על צירופו

קבוצות: פארמה יובנטוס
(גודל טקסט)

זה רשמי. אחד הקאמבקים המרגשים אולי אפילו בתולדות הכדורגל העולמי הפך היום (חמישי) לסופי והמעגל נסגר, כאשר ג'אנלואיג'י בופון חתם בפארמה. השוער האגדי בן ה-43, בעיני רבים השוער הגדול בתולדות המשחק, שב למקום בו הכל התחיל, למקום בו החל את הקריירה.

"הוא חוזר למקום לו הוא שייך, הוא חוזר הביתה", נכתב בציוץ בו הציגה פארמה את בופון. הקבוצה, שירדה בסיום העונה הקודמת מהסרייה A לסרייה B, פרסמה סרטון ענק להצגתו של השוער, שכותרתו הוא "סופרמן חוזר", ובו ג'יג'י הצליח לרגש את כולם.

בצעירותו זכה בופון להכרה כאחד השוערים המובילים די במהרה ולשיא הגיע עם פארמה בעונת 1998/99, אז זכתה הקבוצה בגביע אופ"א (הליגה האירופית של ימינו) וכן בגביע האיטלקי והוא עצמו נבחר לשוער העונה. כך נסללה דרכו ליובנטוס ב-2001, איתה אפשר לומר שזכה בכל תואר אפשרי להוציא את ליגת האלופות – בופון הגיע לשלושה גמרים בשנותיו בגברת הזקנה, אבל יובנטוס הפסידה בכל משחקי הגמר.

בופון, שב-2006 סיים במקום השני בתחרות כדור הזהב לאור הישגיו עם יובנטוס והובלת נבחרת איטליה לזכייה בגביע העולם, שיחק ביובנטוס עד קיץ 2018, אז עבר לפריז סן ז'רמן וממנה נפרד בתום עונה אחת כדי לשוב לטורינו. כעת הוא חזר להיות שוער ראשון עבור מועדון נעוריו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי