טרזגה חושף: "היו לרונאלדו בעיות עם שחקנים מיובנטוס"

כריסטיאנו רונאלדו | Valerio Pennicino/Getty Images

חלוץ העבר הצרפתי סיפר על מערכת היחסים של הביאנקונרי עם הפורטוגלי: "אף אחד במועדון לא הצליח להתנהל מולו כמו זידאן בריאל מדריד. יש שחקנים שאתה לא רוצה שיהיו נגדך". וגם: הטעות הכי גדולה שעשה המועדון

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כאשר נותרה לו עוד שנה אחת בחוזה ביובנטוס, עתידו של כריסטיאנו רונאלדו בארץ המגף אינו ברור. קבוצות כמו פריז סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד חושקות בשירותיו של קפטן נבחרת פורטוגל, וייתכן כי הוא יעזוב את טורינו אחרי שלוש עונות בלבד. בינתיים, אגדת הביאנקונרי, דויד טרזגה, התראיין ב"גאזטה" האיטלקי ונתן את דעתו באשר לתקופה של רונאלדו בקבוצה.

"הוא היה ההחתמה הכי גדולה של המועדון, אף אחד לא ציפה לזה. היו לו כמה בעיות עם חבריו לקבוצה, והיית יכול לראות את זה, אבל הוא הבקיע 100 שערים". בהמשך, הוא התייחס להבדל בין תקופתו של רונאלדו בריאל מדריד לבין תקופתו ביובנטוס: "אני חושב שכאן אף אחד לא הצליח להתנהל מולו כמו זינדין זידאן במדריד. יכול להיות שהיה חוסר תקשורת בינו לבין המועדון".

בהמשך, הצרפתי סיפר כיצד לדעתו מאמנים צריכים להתמודד עם כדורגלנים בקליבר של הכוכב הפורטוגלי: "מאמן יכול להגיד לשחקן: 'תראה את המשחק הזה, התהלכת במשך 90 דקות ואתה חייב לעזור כדי שננצח'. עם זאת, יש שחקנים שאתה לא רוצה שיהיו נגדך כי הם אלה שמנצחים עבורך משחקים. רונאלדו ופאולו דיבאלה הם כאלה. שאר השחקנים, עם כל הכבוד, לא באותה מידה".

כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה | Andrea Staccioli/Insidefoto/LightRocket via Getty Images

בנושא אחר, טרזגה סיפר לדעתו מה הייתה הטעות הגדולה ביותר שעשה המועדון: "המכירה של קינגסלי קומאן לבאיירן מינכן ב-2015 הייתה הטעות הכי גדולה". הצרפתי הגיע לאיטליה מפ.ס.ז' ב-2014, ושנה לאחר מכן עשה את דרכו לגרמניה. קומאן לא הצליח להותיר את חותמו בגברת הזקנה, אך במדי באיירן הוא הוכיח שהוא שחקן מהרמות הגבוהות ביותר, אחרי שבין היתר הבקיע את שער הניצחון בגמר ליגת האלופות ב-2020.

טרזגה שימש מאז 2018 כשגריר של יובנטוס, אך הוא עזב את התפקיד בשבוע האחרון, והוא סיפר לגבי תכניותיו לעתיד: "אני רוצה להציג את עצמי מחדש בעולם הכדורגל. יש הרבה מאמנים ומנהלים חדשים, ואני חושב שאנחנו בעיצומן של חילופי דורות".

קינגסלי קומאן במדי יובנטוס. הטעות הכי גדולה? | Valerio Pennicino/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי