פרץ ו-ונציה יפתחו במשחק חוץ בנאפולי, אינטר תצא לגנואה

דור פרץ | ונציה, האתר הרשמי

נחשף לוח המשחקים לעונת 21/22 בסרייה א'. הקשר הישראלי יפגוש כבר במשחק הבכורה שלו את הקבוצה החזקה של אינסינייה. יובנטוס תתארח אצל אודינזה. הדרבי של מילאנו במחזור ה-12, במחזור התשיעי האלופה נגד רונאלדו

(גודל טקסט)

ביום ראשון נבחרת איטליה שימחה את כל המדינה כשזכתה ביורו 2020, מה שמוסיף לא מעניין עניין לקראת העונה הבאה, עונת 2021/22 בסרייה א'. היום (רביעי) נערכה הגרלת לוח המשחקים לעונה החדשה, בה יובנטוס תרצה להחזיר את כתר האליפות אחרי שאשתקד אינטר זכתה בתואר ואסור לשכוח את מילאן ואולי את רומא של ז'וזה מוריניו. הליגה תצא לדרך ב-22 באוגוסט ותסתיים ב-22 במאי, כאשר יהיו חמישה מחזורים באמצע השבוע.

הנציג הישראלי הבכיר שלנו, דור פרץ, שהמריא כבר עם ונציה למחנה האימונים כזכור, ייפתח את העונה במשחק חוץ קשה נגד נאפולי שסיימה במקום החמישי בעונה שעברה. לאחר שג'נארו גאטוסו עזב, קבוצת הצמרת מינתה במקומו את לוצ'יאנו ספאלטי. במחזור השני תתארח ונציה אצל אודינזה וגם במחזור השלישי מצפה לה משחק חוץ – נגד אמפולי. משחק הבית הראשון של דור פרץ יהיה במחזור הרביעי ב-19 בספטמבר מול ספציה. במחזור החמישי פרץ וחבריו יגיעו לסן סירו למפגש נגד מילאן במה שיהיה המחזור הראשון של אמצע השבוע.

בחודש נובמבר יהיה אתגר גדול לפרץ וחבריו. במחזור ה-12 ונציה מארחת את רומא. כעבור שני משחקים היא תפגוש בביתה את האלופה אינטר ומחזור אחד לאחר מכן תתארח אצל אטאלנטה. במחזור ה-17 פרץ יפגוש את כריסטיאנו רונאלדו ויובנטוס במשחק בית.

בחזרה למחזור הפתיחה: האלופה אינטר, עם סימונה אינזאגי במקומו של אנטוניו קונטה – תארח את גנואה בסן סירו. סגנית האלופה, מילאן של סטפנו פיולי, תתארח אצל סמפדוריה. גם ליובנטוס, שאצלה יעשה את הקאמבק מאסימיליאנו אלגרי – מצפה משחק חוץ כשתפגוש את אודינזה. רומא של ז'וזה מוריניו (סיימה רק במקום השביעי אשתקד) והנציג הצעיר שלנו, סוף פודגוראנו – יפגשו את פיורנטינה. אטאלנטה תצא לטורינו ולאציו עם מאוריסיו סארי תתארח אצל אמפולי.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1046055

כבר במחזור השלישי נכונו לנו שני משחקים גדולים של ממש: מילאן תארח את לאציו ונאפולי תפגוש את יובנטוס."הגומלין" בין יובנטוס ונאפולי ייערך במחזור ה-20 שיפתח את הסיבוב השני, ומילאן תפגוש את רומא באותו ערב. במחזור הרביעי קרב ענקים בין הגברת הזקנה לבין הרוסונרי ובמחזור ה-24 הן יפגשו שוב. במחזור השישי, בתאריך ה-26 בספטמבר, עוד משחק גדול בין אינטר ואטאלנטה, שתי קבוצות ההתקפה החזקות ביותר אשתקד, ובמקביל הדרבי הגדול באולימפיקו בין רומא ללאציו.

עוד משחקים גדולים: הדרבי הראשון של מילאנו ייערך במחזור ה-12, השבעה בנובמבר, ומילאן תהיה המארחת. "הגומלין" במחזור ה-24 בתאריך השישה בפברואר. במחזור התשיעי תארח אינטר את יובנטוס (24.10) ובמחזור ה-31 יגיעו הנראזורי למגרשה של הגברת הזקנה. במחזור השביעי תארח אטאלנטה את מילאן ובמקביל ייערך הדרבי של טורינו בתאריך השלושה באוקטובר.

זלאטן איברהימוביץ' , כריסטיאנו רונאלדו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי