לוקאקו עבר בדיקות רפואיות לקראת החתימה, מוריבה יעבור ללייפציג?

רומלו לוקאקו | Alexander Hassenstein - UEFA/UEFA via Getty Images

העברות: חלוץ אלופת איטליה עשה צעד נוסף לקראת מעבר לצ'לסי, דז'קו סיכם ויחליף אותו בהתקפת אינטר. וגם: קשר ברצלונה שמסרב להאריך חוזה בדרך לגרמניה, רנאטו סאנצ'ס בדרך לליברפול, איקרדי לרומא?

(גודל טקסט)

רשמי

* רכש כפול לוונציה. קבוצתו של דור פרץ הודיעה היום על צירופם של שני שחקנים משמעותיים: הראשון הוא הבלם מתייה קלדארה שהושאל ממילאן ולאחר מכן הכריזה הקבוצה גם על הגעת האיטלקי-אמריקאי ג'אנלוקה בוזיו, חברו של גדי קינדה בקנזס סיטי שמשחק במרכז השדה.

* החלוץ הדני אנדראס קורנליוס עזב את פארמה ונמכר לטרבזונספור הטורקית תמורת 5 מיליון יורו. הוא חתם עד 2025 וישתכר כ-2 מיליון יורו בכל עונה.

* אלכס טשיירה, שכיכב בעבר בשחטאר דונייצק והיה מועמד לקבוצות פאר ביבשת, לפני שעבר לסין ב-2016, שב לכדורגל האירופי וחתם בבשיקטאש. הקשר ההתקפי שחתם באלופת טורקיה ערך 119 הופעות בליגה במדי ג'יאנגסו סונינג, בהן כבש 57 שערים ובישל 33 נוספים.

* מולדה הודיעה כי מכרה את הקשר בן ה-25 פרדריק אורסנס לפיינורד. סכום ההעברה לא פורסם.

* ספציה שאלה מאטאלנטה את הקשר האוקראיני ויקטור קובאלנקו בן ה-25 לעונה אחת.

* בגיל 37, אקס הפועל תל אביב, הבלם ביוואן פרנסמן, מצא קבוצה חדשה בדרום אפריקה, אחרי שחתם בקייפ טאון ספרס מהליגה השנייה במדינה. פרנסמן, שעזב את האדומים בתום עונת 2011/12, שיחק מאז בליגה הבכירה במדינה.

שמועות

* מנצ'סטר סיטי משוכנעת שהרכש הגדול הבא שלה יהיה הארי קיין. הכתבים האנגלים דיווחו הבוקר שסיטי סירבה להצטרף למירוץ לצירוף ליאו מסי כדי להמשיך בניסיונות לרכוש את החלוץ ובמועדון מעריכים שגם אם עסקה תושלם רק בסוף החודש, לאחר פתיחת הליגה שנפתחת ביום שישי, בסופו של דבר החלוץ יעזוב את טוטנהאם. העסקה מוערכת בכ-150 מיליון יורו.

* רומלו לוקאקו אמור להגיע היום ללונדון לקראת חתימה בצ'לסי, שתשלם עבורו לאינטר כ-115 מיליון יורו. על פי הדיווחים הוא כבר השלים את כל הבדיקות הרפואיות, אותן ביצע במילאנו.

רומלו לוקאקו | Andrea Staccioli/LightRocket via Getty Images

* לפי פבריציו רומאנו, אינטר הגיע לסיכום עם אדין דז'קו, וכעת הצדדים מחכים שרומא תחתים חלוץ במקומו כדי שהמהלך יהפוך רשמי. דז'קו יגיע על תקן מחליפו של רומלו לוקאקו, בעוד הנראזורי מתעקשים שלאוטרו מרטינס יישאר למרות ההצעה מטוטנהאם.

* שחקן נוסף בדרך החוצה מברצלונה? לפי ESPN ברזיל, אילאיש מוריבה צפוי לעבור לר.ב. לייפציג, שתוכל לרכוש אותו במחיר של 20-15 מיליון יורו בערך. הקשר בן ה-18 מסיים את החוזה שלו בבארסה בסוף העונה הקרובה ומסרב להאריך אותו ולפי הדיווחים לייפציג, שתמיד מחפשת כישרונות צעירים, מעוניינת בו מאוד וצפויה להגיש הצעה לבארסה, שנמצאת במשבר כלכלי קשה מאוד וייתכן שתיאלץ להיפרד ממנו.

איליאש מוריבה
איליאש מוריבה | NurPhoto / Contributor

* רנאטו סאנצ'ס מוזכר בימים האחרונים כמי שעשוי לעבור לברצלונה, אלא שבצרפת פורסם כי דווקא ליברפול היא המובילה במירוץ לרכישת הפורטוגלי של ליל, אלופת צרפת שנקלעה לקשיים כלכליים. נזכיר כי ליברפול טרם ביצעה רכש משמעותי הקיץ להוציא את הבלם איברהימה קונאטה.

* בזמן שפיורנטינה מנסה להחתים אותו על חוזה חדש שיגדיל את סעיף השחרור שעומד על 60 מיליון יורו, דושאן ולאחוביץ' מבוקש בקבוצות בכירות. אינטר ורומא לא יכולות לעמוד בסכום, אבל טוטנהאם, ארסנל ואתלטיקו מדריד מנסות לרכוש את החלוץ הסרבי בן ה-21, כך על פי העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו.

* בנוסף לוולאחוביץ', ב"גאזטה" האיטלקי דיווח שרומא סימנה שלושה חלוצים נוספים כמחליפים אפשריים לאדין דז'קו: תמי אברהם מצ'לסי, אלכסנדר איסק מריאל סוסיאדד, סרדר אזמון מזניט, אך ה"חלום" לפי הדיווח הוא לצרף את מאורו איקרדי מפריז סן ז'רמן.

* ווסטהאם קרובה להשלים את עסקת ניקולה מילנקוביץ'. הבלם הסרבי של פיורנטינה יעבור לפטישים תמורת כ-17 מיליון יורו ועוד בונוסים.

ניקולה מילנקוביץ'
ניקולה מילנקוביץ' | Gettyimages

* אחרי שמכרה את דני אינגס לאסטון וילה, סאות'המפטון קרובה לצרף את החלוץ אדם ארמסטרונג מבלקבורן תמורת 15 מיליון ליש"ט. בנוסף, שחקן ההתקפה האנגלי-אלבני ארמנדו ברויה, שבעונה שעברה הושאל לוויטסה ההולנדית ובמדיה כבש 10 שערי ליגה, צפוי להצטרף לקדושים בהשאלה מצ'לסי.

* יובנטוס הגיעה לברצלונה בסוף השבוע כדי לשחק נגד המקומיים בגביע גאמפר, משחק בו הם הפסידו 3:0, אבל ראשי הביאנקונרי ניצלו את הביקור כדי להאיץ את המו"מ לצירוף מיראלם פיאניץ'. הבוסני צפוי לשוב לטורינו אחרי שנה אחת בלבד, ככל הנראה בהשאלה.

* הבלם והקשר האחורי שייק דוקורה, שחקן לאנס בן ה-21, מוזכר כמועמד לאסטון וילה וכן לאטאלנטה, שתיים שבוחנות את האפשרות לצרפו. הצעות רשמיות טרם הוגשו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי