רונאלדו נטש את האימון עם פציעה, נשיא יובנטוס בעבר: "למכור אותו מיד"

רוצה לקבל תשובה. כריסטיאנו רונאלדו | רויטרס

הכוכב נפגע בידו, כשירותו למחזור הקרוב תיבחן. במקביל, הפורטוגלי מבין שמנצ'סטר סיטי נותרה האופציה הריאלית היחידה, הוא וסוכנו "מנדנדים לכל העולם"

(גודל טקסט)

הקיץ הסוער בשוק ההעברות נמשך עם מבול השמועות סביב עתידו של כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי מגשש את דרכו החוצה מיובנטוס, ולפי הדיווחים האחרונים מציב את מנצ'סטר סיטי כיעד המועדף עליו. רונאלדו וסוכנו ז'ורז'ה מנדש משקיעים מאמצים רבים כדי למצוא פתח מילוט מטורינו, למרות שיובנטוס מוכנה להשאירו גם בהתחשב בשכרו הגבוה, שנע סביב 30 מיליון יורו לעונה.

לפי דיווח ב"קאדנה סר" הספרדי, "מנדש ורונאלדו מתקשרים ומנדנדים לכל העולם. הם רוצים לעזוב את יובנטוס כמעט בכל מחיר". מנדש דוחף במיוחד למהלך מאחורי הקלעים, ולפי הדיווח "מיליונים עומדים על הכף, וכל סוכן רוצה חלק מהעוגה, כל אחד רוצה עמלה שמנה".

הבעיה היא שהאפשרויות של רונאלדו מצומצמות מאוד. לפי הדיווחים האחרונים, פריז סן ז'רמן לא שוקלת ברצינות להחתים אותו גם אם קיליאן אמבפה יימכר לריאל מדריד. במקרה כזה, החלוצים המועדפים על פ.ס.ז' הם רוברט לבנדובסקי וארלינג הולאנד.

כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס
כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס | רויטרס

גם האקסיות ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד לא באות בחשבון, ולפי העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו, מנצ'סטר סיטי נותרה האפשרות הריאלית היחידה עבורו. יחד עם זאת, מדובר ב"עסקה מסובכת": יובנטוס דורשת בין 25 ל-30 מיליון יורו תמורת רונאלדו – סכום שסיטי לא ששה לשלם, במיוחד כשאופציית הארי קיין עדיין לא ירדה מהפרק. התכולים יקדמו את המו"מ עם רונאלדו רק אם יצליחו למכור את ראחים סטרלינג, עליו לא קיבלו הצעות מספקות בינתיים.

גם בתרחיש של עסקת חליפין בין שחקנים ישנן מחלוקות בין סיטי ליובנטוס: הביאנקונרי מעוניינים בגבריאל ז'סוס, אבל פפ גווארדיולה נחוש להשאירו. סיטי מוכנה להציע את אמריק לאפורט וברנרדו סילבה, אבל יובה לא מראה התלהבות.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי
0 מ-6 עוד לא היה לו. פפ גווארדיולה | רויטרס

ואם כל הרחש סביב עתידו לא מספיק, אז רונאלדו נטש היום (רביעי) את האימון של יובנטוס עקב פציעה בידו. אלכס סנדרו תיקל את הכוכב במהלך האימון, ובן ה-36 נאלץ להיעזר באנשי הצוות הרפואי של המועדון כדי לרדת מהמגרש. על פי הדיווחים, יובנטוס תבחן את כשירותו של רונאלדו לקראת משחק הליגה הקרוב נגד אמפולי בשבת.

במקביל, גוברים הקולות באיטליה למכור את רונאלדו. נשיא יובנטוס לשעבר ג'ובאני קובולי ג'ילי, אמר אמש ש"כמה שיימכר יותר מהר, כך עדיף ליובנטוס ולו. הוא תוקע את ההתקפה של יובה, ובלעדיו הם יוכלים להיראות הרבה יותר טוב".

לדבריו של ג'ילי, "רונאלדו היה טעות מההתחלה ועד הסוף. מהיום הראשון שלו באיטליה, היה בלתי אפשרי להחזיר את ההשקעה הכספית. הוא כדורגלן גדול, אבל צריך להודות באמת – עדיף להשקיע את הכסף בפאולו דיבאלה ולמכור אותו".