מביך: יובנטוס הפסידה 1:0 לאמפולי בבית

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס | רויטרס

יובה הפסידה לכחולים אחרי חמישה ניצחונות ליגה ברציפות מולם, בהם לא ספגה. פודגראנו נכלל בסגל, ספציה הובסה 6:1 ע"י לאציו

(גודל טקסט)

אחרי השלישיות של אודינזה ואינטר בשישי, המחזור השני בסרייה A נמשך הערב (שבת) עם ארבעה משחקים נוספים, כשבמוקד יובנטוס שוב פישלה והפסידה 1:0 לאמפולי. לאציו נותרה מושלמת עם 1:6 קליל על ספציה, אצלה סוף פודגוראנו נכלל לראשונה בסגל. אטאלנטה סיימה ב-0:0 ביתי מאכזב מול בולוניה.

יובנטוס – אמפולי 1:0

אחרי שאיבדה שתי נקודות במחזור הפתיחה למרות יתרון 0:2, הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי שוב אכזבה בגדול ונוצחה בבית על ידי אמפולי, אותה ניצחה בכל אחד מחמשת מפגשי הליגה האחרונים בלי לספוג אפילו שער אחד. נראה שהחיים ללא כריסטיאנו רונאלדו, שעבר למנצ'סטר יונייטד, לא קלים והפער מאינטר כבר אחרי שני מחזורים עומד על חמש נקודות.

השער של אמפולי הגיע בדקה ה-21. פיליפו באנדינלי ביצע מהלך יפה בשמאל ומסר לנדים בייראמי, שבעט בסיבוב ונבלם, הכדור הגיע אל לאונדרו מנקוזו, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1.

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו חוגג שער
צ'ירו אימובילה שחקן לאציו חוגג שער | אימג'בנק GettyImages, Paolo Bruno

לאציו – ספציה 1:6

שבוע אחרי דור פרץ, סוף פודגוראנו קיווה להיות הישראלי הרביעי שמשחק בסרייה A, אבל נותר על הספסל של ספציה שחטפה שישייה כואבת בביקור שלה בבירה. טיאגו מוטה זימן את הישראלי הצעיר לאור הסגל החסר, אבל לא השתמש בו. דניאלה ורדה הדהים בדקה הרביעית עם ריבאונד מקרוב, אבל פדרו בישל בחלוף דקה לצ'ירו אימובילה שהשלים צמד מהיר בדקה ה-15. הסקורר של לאציו החמיץ פנדל בתוספת הזמן של המחצית, אלא שבחלוף דקה תיקן בנגיחה אחרי קרן של לואיס אלברטו. פליפה אנדרסון, שחזר לקדנציה שנייה בלאציו, סיפק שער נפלא בדקה ה-47, ספציה איבדה את קלווין אמיאן שהורחק (55) ומי שניצל את זה הוא המגן אלסעיד הוסאי שחגג שער בכורה (70) וגם לואיס אלברטו (85). פרמיירה מרשימה למאוריציו סארי באולימפיקו.

רפאל טולוי שחקן אטאלנטה (משמאל) מול ניקולה סאנסונה שחקן בולוניה
רק נקודה. רפאל טולוי מול ניקולה סאנסונה | אימג'בנק GettyImages, Marco Luzzani

אטאלנטה – בולוניה 0:0

כארבעה חודשים אחרי החמישייה הכואבת שחטפה מאטאלנטה, הקבוצה של סינישה מיכאילוביץ' חזרה לברגמו וחילצה נקודה. רפאל טולוי ורמו פרוילר חזרו מהרחקות להרכב המארחת, שהחלה את העונה הזו פחות חדה ומאיימת. אחרי ה-1:2 הדרמטי של רוברטו פיקולי בתוספת הזמן בטורינו, הפעם היא לא הצליחה להשיג את הניצחון ונעצרה אצל לוקאש סקורופסקי.

משחק נוסף:

פיורנטינה – טורינו 1:2
לפיורנטינה: ניקו גונסאלס (41), דושאן ולחוביץ' (70), לטורינו: סימונה ורדי (89)