דז'קו התבדח: "להחליף אותי? אולי אינזאגי שתה לפני המשחק"

אינטר לא נבהלה מהפיגור בפירנצה וניצחה 1:3 את פיורנטינה, החלוץ הוותיק נשאל על רצונו של המאמן להחליף אותו ארבע דקות לפני שכבש: "מאושר להיות פה"

(גודל טקסט)

אינטר נראית בלתי ניתנת לעצירה. נכון שאלופת איטליה כבר איבדה נקודות ב-2:2 נגד סמפדוריה לפני 10 ימים, אבל בשבת היא מחצה 1:6 את בולוניה ואתמול (שלישי) היא התארחה בפירצה אצל פיורנטינה ולא נבהלה מהפיגור אליו נקלעה, כל הדרך למהפך וניצחון 1:3 שלפחות זמנית השיב אותה לפסגת הסרייה A.

פיורנטינה עלתה ליתרון בדקה ה-23 משער של ריקרדו סוטיל, אבל מתאו דרמיאן (52) ואדין דז'קו (55) השלימו מהפך בזק בפתיחת המחצית השנייה ואיבן פרישיץ' חתם את תוצאת הסיום בדקה ה-87.

מה שמדהים הוא שדרמיאן ודז'קו, האחראים למהפך, היו אמורים לפנות את מקומם על כר הדשא לאלכסיס סאנצ'ס ולדנזל דמפריס, אבל אז הגיעו שלוש דקות בהן כל אחד מהם מבקיע והשאר היסטוריה: "ראיתי שאני אמור לצאת, אחרי המשחק שאלתי את המאמן אם יכול להיות שהוא שתה לפני המשחק", התבדח החלוץ בן ה-35.

"השגנו ניצחון של קבוצה נהדרת, כי אנחנו קבוצה נהדרת. סבלנו במחצית הראשונה, אבל אנחנו קבוצה מוכשרת ועבדנו קשה כדי לנצח. אני מאושר להיות פה עם שחקנים אלופים ואני מקווה שביחד ננצח עוד משחקים רבים", סיכם דז'קו.

כשנשאל המאמן סימונה אינזאגי מה הוא אמר לשחקנים במחצית, הבהיר: "הגעתי לאמן קבוצה שהרגע זכתה באליפות וגם לי יש הישגים בחיי, אז אנחנו מאוד מנוסים ויודעים מה לעשות. סבלנו בהתחלה, אבל נלחמנו בחזרה ובסופו של דבר הייתה לנו הופעה מצוינת שהסתיימה בניצחון חשוב. אני מאושר מהדרך בה הגיבו השחקנים לפיגור".