"הייתי יכול להיות עשיר יותר בפרמיירליג, אבל פחות שמח"

מאמן אטאלנטה, ג'אן פיירו גאספריני: "אני חי טוב באיטליה, באנגליה ההמתנה בין משחקים תהיה לי ארוכה". וגם: הרצון לשתף פעולה עם רונאלדו וההצעה לבופון

קבוצות: אטאלנטה
(גודל טקסט)

בשנת 2016 מונה ג'אן פיירו גאספריני למאמנה של אטאלנטה, ומאז הוא הפך את הקבוצה הקטנה לחברה קבועה בצמרת של הליגה האיטלקית ולשלוש הופעות בליגת האלופות, כולל מרחק דקות בודדות מהגעה לחצי הגמר בעונת 2019/20. לאור ההצלחות המרובות הפך האיטלקי למבוקש בקבוצות גדולות, אך בכל פעם העדיף המאמן בן ה-63 להישאר בברגמו.

הנראזורי גברו אתמול (שבת) 1:2 על קליארי, ועבור גאספריני היה מדובר בניצחון ה-200 בליגה. "אני רוצה ליהנות מעוד הרבה ניצחונות, אני לא זוכר ניצחון קל", סיפר המאמן. לאחר מכן, גאספריני סיפר מדוע בכל פעם העדיף להישאר בברגמו ולא לצאת להרפתקאות בפרמיירליג: "אני שמח באיטליה, בברגמו, זה חשוב מאוד. ברור שאני לפעמים חושב על אימון מחוץ לאיטליה, באנגליה הייתי כנראה עשיר יותר אבל פחות שמח. המשחקים בפרמיירליג פנטסטים, אבל ההמתנה מיום שני לשבת שאחרי היא די ארוכה, אני לא חי רק על המגרש".

כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד
CR7 יורה את שער השוויון ומציל את מנצסטר יונייטד | אימג'בנק GettyImages, Marco BERTORELLO

בשבוע שעבר גאספריני ואטאלנטה היו עדים להופעה גדולה נוספת של כריסטיאנו רונאלדו בליגת האלופות. כוכב מנצ'סטר יונייטד הבקיע פעמיים, כולל בתוספת הזמן, בדרך ל-2:2 שהשאיר את השדים האדומים בראשות הבית. על אף האכזבה, גאספריני ידע גם להחמיא לפנומן: "למרות שבאמת היינו מאוכזבים מכך שלא ניצחנו, היינו עדים לרגע קסום של מאסטרו. אני נדהם משחקנים גדולים, גם אם הם יריבים. הייתי רוצה לעבוד עם מישהו כמו רונאלדו, לשתף איתו פעולה אולי לכמה משחקים, במיוחד כשלקבוצה שלי יש לעתים קרובות את ההתקפה הטובה בליגה".

בצל הפנטזיה לשתף פעולה עם רונאלדו, גאספריני חשף כי ניסה להנחית באטאלנטה אגדת כדורגל נוספת: "ניסינו שנתיים ברציפות להחתים את ג'אנלואג'י בופון, אבל הוא לא היה מוכן לבוא". כידוע, שוערה האגדי של יובנטוס, שיחגוג בינואר הקרוב יום הולדת 44, שימש בשנים האחרונות כשוער המשנה בגברת הזקנה והקיץ הוא עבר לקבוצת נעוריו פארמה המשחקת בליגה השנייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי