מאנצ'יני גיבה את ז'ורז'יניו "השבור" אחרי ההחמצה: "טוב שהוא בעט"

play
שחקני נבחרת איטליה לאונרדו בונוצ'י, ג'אנלוקה די לורנצו מעודדים את ז'ורז'יניו | רויטרס
ז'ורז'יניו החמיץ פנדל בדקה ה-90, רק 1:1 לאיטליה נגד שווייץ 02:33

המאמן תמך בקשר שהחמיץ פנדל מכריע שסיבך את איטליה במוקדמות המונדיאל. די לורנצו: "הוא אלוף אמיתי, נעזור לו לעבור את זה"

(גודל טקסט)

איטליה ממשיכה לסבול מחוסר מזל ואופי בקמפיין מוקדמות המונדיאל. אמש (שישי) סיימה אלופת אירופה ב-1:1 מאכזב עם שוויץ באולימפיקו, במה שהיה קרב ישיר על ראשות בית ג'. אחרי התיקו, הכרטיס האוטומטי של האזורי לגביע העולם נראה בסכנה ממשית, וייתכן שכדי להגיע לשם הם יצטרכו לצלוח את הפלייאוף.

הגיבור הטרגי אמש היה ז'ורז'יניו, שהחמיץ פנדל מכריע בדקה ה-90 שיכול היה להשלים מהפך עבור איטליה. קשר צ'לסי לא נחשב לפנדליסט הקבוע של הנבחרת, אבל ביקש מרוברטו מאנצ'יני לבעוט הפעם, והמאמן נענה לו.

זה הסתיים במפח נפש, אבל עם גיבוי מלא מצד המאמן. "הוא הרגיש שהוא רוצה לקחת את הבעיטה הזאת, וטוב שהוא עשה את זה. הוא צדק כשהחליט לבעוט. הוא אחד הפנדליסטים הכי טובים בנבחרת, וקורה שלא מצליח לך. הכי חשוב לקחת אחריות, וזה מה שהוא עשה".

מאנצ'יני מודה שהמצב של איטליה בטבלה "מדאיג וגורם לחששות", אבל מצד שני התעודד מהאופי ששחקניו הפגינו כשלא נלחצו מהפיגור אליו נקלעו. "היה משחק קשה מאוד. חבל שלא הצלחנו להשלים מהפך, כי היינו ראויים לו".

גם ג'ובאני די לורנצו שכבש את השער היחיד לזכות איטליה, תמך בז'ורז'יניו בסיום. "הוא אלוף אמיתי, עם לב של ווינר, והוא הפנדליסט הכי טוב שלנו. נעזור לו להתגבר על הרגע הקשה הזה", אמר שחקן נאפולי כשנשאל על מצבו של ז'ורז'יניו שלפי התקשורת האיטלקית "נראה שבור לחלוטין" בסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי