נאפולי ספגה שוויון דרמטי, מילאן לא ריחמה על שבצ'נקו וצימקה לנקודה

play
זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן חוגג עם מאמנו סטפנו פיולי | רויטרס
לאוטרו מרטינס כבש ובישל, אינטר ניצחה את ספציה 01:47

המוליכה איבדה יתרון 0:2 עם 2:2 מול ססואולו שאיזנה בדקה ה-89, זלאטן כבש בכדור חופשי ומסיאס חגג צמד ב-0:3 של השנייה על גנואה. גם אינטר התקרבה, הפסד למוריניו

(גודל טקסט)

המחזור ה-15 בליגה האיטלקית נמשך הערב (רביעי) עם צמצום פערים בצמרת, כאשר המוליכה נאפולי ספגה 2:2 דרמטי מססואולו ומילאן (0:3 בגנואה) ואינטר (0:2 על ספציה) צימקו את הפער לנקודה ושתיים, בהתאמה. רומא פישלה עם הפסד 1:0 בבולוניה.

פביאן רואיס שחקן נאפולי בועט לשער
שוב מחוץ לרחבה. פביאן רואיס | רויטרס

ססואולו – נאפולי 2:2

המארחת ניצחה את מילאן בסן סירו ביום ראשון וכעת עזרה לה עם שוויון דרמטי מול המוליכה. פביאן רואיס, מלך השערים בבעיטות מחוץ לרחבה בליגות הבכירות העונה, עשה את זה בפעם החמישית, אחרי הכנה בדקה ה-51 של פיוטר ז'לינסקי, שבישל גם לדריס מרטנס תשע דקות לאחר מכן. שער שלישי ברציפות וסך הכול 140 של הבלגי, מלך שערי נאפולי בכל הזמנים. אבל ססואולו לא אמרה נואש. ג'אנלוקה סקמאקה צימק בדקה ה-71 והבלם ג'אן מרקו פרארי נגח את השוויון אחרי כדור חופשי של דומניקו ברארדי בדקה ה-89. ססואולו כבר חגגה מהפך בדקה ה-93, אבל השער של גרגואר דפרל המחליף נפסל בסיוע ה-VAR בטענה לעבירה.

ג'וניור מסיאס שחקן מילאן חוגג שער
מככב גם בליגה. ג'וניור מסיאס | רויטרס

גנואה – מילאן 3:0

אנדריי שבצ'נקו עדיין ללא שער או ניצחון כמאמן בליגה האיטלקית, כשגם האקסית האהובה מילאן לא ריחמה עליו וחזרה לחייך אחרי שהפסידה פעמיים מאז ה-1:1 בדרבי. סטפנו פיולי איבד את סימון קיאר כבר בדקה החמישית בגלל פציעת ברך, אבל גם בלעדיו הרוסונרי לא התקשו. זלאטן איברהימוביץ' סובב כדור חופשי אומנותי אל הרשת של סלבטורה סיריגו בדקה ה-10, ואז פינה את הבמה לברזילאי ג'וניור מסיאס, גיבור הניצחון על אתלטיקו בליגת האלופות, שחגג שערי ליגה ראשונים כשחקן מילאן. הקשר בן ה-30 נגח כדור קשתי מעל סיריגו בדקה ה-45 והשלים צמד אחרי הכנה של ברהים דיאס בדקה ה-61.

סימון קיאר שחקן מילאן פצוע
תמונה מטרידה מבחינת מילאן. סימון קיאר | רויטרס

אינטר – ספציה 0:2

האלופה לא הפסידה בבית מאז הדרבי באוקטובר 2020, ובטח לא ספציה תהיה זו שתקלקל לה את המאזן בסן סירו. לאוטרו מרטינס בישל בדקה ה-36 לרוברטו גליארדיני שחגג שער ראשון העונה והבקיע בעצמו מהנקודה הלבנה בדקה ה-58. האקס טיאגו מוטה נמצא עם ספציה רק נקודה מעל הקו האדום, כשהפעם סוף פודגוראנו לא נכלל בסגל שלו. אינטר לפחות זמנית במקום השני ומעל מילאן בטבלה.

לאוטרו מרטינס שחקן אינטר חוגג שער
ניצחון קל. לאוטרו מרטינס | רויטרס

בולוניה – רומא 0:1

לפני המפגש המרגש מבחינתו עם אינטר ביום שבת, ז'וזה מוריניו חווה עוד מפח נפש עם רומא, הפעם ברנאטו דל'ארה. בולוניה כבר חגגה על לאציו עם 0:3 לפני כחודשיים והפעם עשתה את זה גם מול הקבוצה השנייה מהבירה, כשהשבדי מתיאס סוואנברג סובב כדור מתוחכם מ-18 מטרים אל הרשת בדקה ה-35. הנריך מחיטריאן וטמי אברהם לא הצליחו להשוות ורומא מתרחקת מהרביעייה. בולוניה רק נקודה מאחוריה.

מתיאס סוואנברג שחקן בולוניה חוגג שער
יופי של שער. מתיאס סוואנברג | אימג'בנק GettyImages, Mario Carlini / Iguana Press

המחזור ה-15 יינעל עם שני משחקים ביום חמישי:

טורינו – אמפולי
לאציו – אודינזה