השדרים דיווחו שרומא הבקיעה, ורק לאחר חצי דקה הבינו שהכדור לא נכנס

play
ניקולו זאניולו, שחקן רומא | רויטרס
כולל שער מדגל הקרן וגול של האקס: אינטר הביסה 0:3 את רומא ומוריניו 01:27

לצוות של ESPN לקח זמן להבין שהבעיטה של זאניולו פגעה ברשת החיצונית. מוריניו אחרי ה-3:0 לאינטר: "הפערים גדולים מאוד". מילאן חגגה את פתיחת העונה הטובה ביותר מאז 2003/4

קבוצות: רומא אינטר
(גודל טקסט)

מבלי ששמנו לב, מירוץ האליפות באיטליה הפך אתמול (שבת) מדו ראשי לכזה של ארבע קבוצות. מילאן עלתה לפסגה אחרי 0:2 על סלרנטינה, האלופה קפצה למקום השני אחרי 0:3 משכנע בחוץ על ז'וזה מוריניו ורומא, בעוד נאפולי, שהתרגלה לאוויר הפסגות, ירדה למקום השלישי אחרי הפסד 3:2 לאטאלנטה, שהתבססה במקום הרביעי כאשר היא רחוקה ארבע נקודות בלבד מהרוסונרי.

אינטר, שהחלה את העונה בצורה מגומגמת אך לאחרונה נכנסה לכושר שמזכיר את עונת האליפות, לא ריחמה על האקס מוריניו והנחילה לו הפסד שני ברציפות. עם זאת, הרגע המשעשע של המשחק הגיע דווקא מכיוונה של המפסידה באדיבות צוות השידור של ESPN.

בדקה ה-82, כאשר אינטר הובילה 0:3, שחקן רומא ניקולו זאניולו שיגר בעיטה לעבר השער שפגעה רק ברשת החיצונית. עם זאת, שדר המשחק סיפק את קריאת ה"גול" האופיינית במשך קרוב לעשר שניות, ורק לאחר כחצי דקה ושני הילוכים חוזרים הבינו כי הכדור בכלל לא נכנס.

ז'וזה מוריניו הודה כי פערי הרמות בין האקסית שלו לבין קבוצתו הנוכחית גדולים מאוד: "בעונה שעברה אינטר סיימה 29 נקודות מעל רומא. במשחק הנוכחי, בלי הפצועים והמורחקים, היה מאוד קשה. היה חשוב להבקיע שערים, כי ידענו שנגיע לשניים או שלושה מצבים. הגענו לשלוש הזדמנויות ולא כבשנו".

המאמן המנצח, סימונה אינזאגי, הוסיף: "לא יודע אם זה המשחק הכי טוב שלנו העונה, אבל לבוא למגרש בו המארחת הפסידה רק פעם אחת העונה ולנצח זה משפר את הדימוי העצמי שלנו. זה סימן נהדר ואני חושב שהרבה אוהדים שהגיעו לכאן יחזרו הביתה שמחים. למזלי, יש לי בסגל שחקנים גמישים. אינטר איבדה כמה שחקנים מעונת האליפות, אבל התאמנו את עצמנו לסיטואציה".

סטפנו פיולי מאמן מילאן
סטפנו פיולי מאמן מילאן | אימג'בנק GettyImages, Emilio Andreoli

יריבתה העירונית, מילאן, חגגה עלייה לראשות הטבלה עם 0:2 על סלרניטנה שסידר לרוסונרי את פתיחת העונה הטובה ביותר מאז עונת 2003/4, שהסתיימה בזכייה בסקודטו. למילאנזים מצפה השבוע משחק קשה בליגת האלופות מול ליברפול, שיקבע האם האיטלקים יעפילו לשמינית הגמר, ינשרו לליגה האירופית הוא יסיימו את דרכם במפעלים הבינלאומיים.

המאמן סטפנו פיולי אמר: "אני מרוצה מהתוצאה, זה ניצחון טוב כי יש אנשים שחשבו שצריך לקחת את המשחק הזה כמובן מאליו. הצמרת? חזיתי שיהיה מאוד צפוף במקומות הראשונים. בכנות, ציפיתי שיובנטוס, רומא ולאציו יהיו יותר קרובות לטופ 4. הפרטים הקטנים עושים את ההבדל בליגה האיטלקית, אולי גם לפציעות ולמשחקים באירופה תהיה השפעה קריטית על מירוץ האליפות. זו העונה שהשנייה ברציפות שאנו מתחילים טוב, אבל אנחנו צריכים להיות יותר עקבייים".