לוקאקו מתגעגע לאינטר: "לאוטרו לצ'לסי? שיישאר שם, אני זה שאחזור"

play
רומלו לוקאקו שחקן אינטר חוגג עם לאוטרו מרטינס | רויטרס
לוקאקו שוב הבקיע, אבל צ'לסי ספגה בתוספת הזמן נגד ברייטון 02:53

הבלגי ממשיך לירות: "סירבתי להצעה מסיטי, הנראזורי הצילו לי את הקריירה, היה קשה כשלא קיבלתי חוזה חדש, זה לא היה עניין של כסף". וגם: הטראומה מהתמוטטות אריקסן

קבוצות: צ'לסי אינטר
(גודל טקסט)

אחרי ש"סקיי" פרסמה חלקים מהראיון עם רומלו לוקאקו, בו הבלגי הפתיע ואמר כשהוא לא מרוצה מהסיטואציה בצ'לסי, האתר האיטלקי חשף הערב (שישי) את הראיון המלא עם החלוץ, שדיבר לא מעט על הפרידה הכואבת מאינטר, במדיה שיחק שנתיים עד המעבר לאלופת אירופה.

"אני תמיד חושב על מילאנו, שם חוויתי את הרגע הטוב בקריירה. מילאן ויובנטוס? לא אשחק במדיהן לעולם, באיטליה אשחק רק באינטר".

אז אחרי כל השבחים לאינטר, למה לוקאקו לא נשאר שם? "כילד הייתי אוהד של צ'לסי, הם היו הקבוצה האהודה עליי בגיל 11. יש תמונות שלי בסטמפורד ברידג' מגיל 15 או 16. הקדנציה הראשונה שלי שם בגיל 18 לא הייתה טובה, אבל תמיד היה לי את האתגר הזה בראש. בקריירה שלי אני תמיד מנסה להתמודד מול קשיים, אני לא יודע למה, אבל כך תמיד הייתי".

רומלו לוקאקו, צ'לסי, קווין דה בראונה, מנצ'סטר סיטי
יריבים עד שריקת הפתיחה. לוקאקו ודה בראונה | GettyImages, Marc Atkins

החלוץ הבלגי חשף כי עוד לפני ההצעה מהבלוז, הוא סירב להצעה מפתה מהפרמיירליג: "אחרי השנה הראשונה באינטר סירבתי להצעה ממנצ'סטר סיטי, הצעה גבוהה יותר ממה שקיבלתי מצ'לסי. לא חשבתי שזה הזמן הנכון, הייתי רק שנה באינטר ולא רציתי לעזוב. רציתי לעשות משהו טוב בשבילה כי היא הצילה לי את הקריירה. במנצ'סטר יונייטד לא היה לי טוב, הרגשתי רע, בשביל אינטר זו הייתה השקעה טובה ועשינו דברים יפים ביחד. אחרי שזכינו באליפות הלכתי להנהלה וביקשתי חוזה חדש, אמרתי שבשנה הבאה המשפחה שלי תבוא לגור במילאנו, אבל הם לא הסכימו".

"לא הייתה אפשרות לחוזה חדש, והיה קשה לקבל את זה. חשבתי שאני יכול להישאר עוד כמה שנים. כל השחקנים חולמים לשחק בריאל מדריד, ברצלונה או באיירן מינכן. חשבתי שאכתוב את הסיפור שלי עם אינטר, ואז אם תהיה הזדמנות אעבור לאחת הקבוצות הללו. רק אז הייתי עוזב את אינטר, אבל קודם רציתי לחדש חוזה. זה היה עושה אותי שמח יותר, והייתי יכול להמשיך את הצמיחה יחד עם לאוטרו מרטינס, ניקולו בארלה, מילאן שקריניאר ואלסנדרו באסטוני. זה לא קרה, ואז אמרתי לעצמי שאני יכול לדמיין את עצמי רק בקבוצה אחת – צ'לסי. אם אינטר הייתה מוכנה להאריך חוזה הייתי נשאר, זה לא היה עניין של כסף".

סימון קיאר שחקן נבחרת דנמרק עם רומלו לוקאקו שחקן נבחרת בלגיה מוחאים כפיים לכבוד כריסטיאן אריקסן
בדיעבד לא היה משחק. לוקאקו מול דנמרק ביורו | רויטרס

בשתי עונות במילאנו, לוקאקו היה חצי אחד מתוך אחד מצמדי החלוצים המוצלחים באיטליה בשנים האחרונות יחד עם לאוטרו מרטינס הארגנטינאי. "אני מתגעגע ללאוטרו", סיפר הבלגי, "לא הייתי צריך לדבר איתו יותר מדי על המגרש, הייתי מוכן למות על הדשא בשבילו. לאוטרו לצ'לסי? לא, שהוא יישאר שם, אני זה שאחזור. מכל השחקנים ששיתפתי איתם פעולה, הוא בטופ 3 לצד קווין דה בראונה ואדן הזאר".

בנוסף, לוקאקו נזכר ברגע טראומטי במיוחד שעבר על חברו לשעבר באינטר, כריסטיאן אריקסן. כזכור, כוכב נבחרת דנמרק התמוטט על כר הדשא במשחק נגד פינלנד ביורו 2020, ולוקאקו סיפר עד כמה קשה היה הרגע הזה עבורו: "ביליתי יותר זמן עם השחקנים האלה מאשר עם המשפחה. כשאני אומר שהשחקנים באינטר הם האחים שלי לכל החיים, זו האמת. מה שקרה לו כאב לי. אני מקווה שהוא ירגיש טוב יותר ויוכל לחזור לחיים שגרתיים, בין אם בכדורגל ובין אם לא. הוא איש מזהב, הוא לא דיבר הרבה אבל התאמץ כדי שיבינו אותו באיטלקית. המשחק הכי קשה עבורי היה נגד דנמרק ביורו, כמה ימים אחרי המקרה. אם הייתי יכול לחזור לאחור, לא הייתי משחק. לא ישנתי שלושה ימים, לא ישנתי כל היורו אחרי שזה קרה. יש דברים יותר חשובים מכדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי