אינטר השוותה בתוספת הזמן ועלתה לרבע גמר הגביע בתום הארכה

play
שחקני אינטר חוגגים | TPS, Marco Luzzani
אימובילה כבש בהארכה, נפילה ביזארית לסארי: לאציו עלתה לרבע גמר הגביע 01:42

הנראזורי נקלעו לפיגור ביתי דרמטי מול אמפולי, אך ראנוקיה איזן בתוספת הזמן וסנסי קבע 2:3 בדקה ה-104. ססואולו גברה 0:1 על קליארי ועלתה לשמונה האחרונות לראשונה בתולדותיה

(גודל טקסט)

משחקי שמינית גמר הגביע האיטלקי נמשכו הערב (רביעי) עם שני מפגשים, כאשר במוקד הניצחון הדרמטי של אינטר 2:3 על אמפולי בתום 120 דקות. במשחק המוקדם ססואולו ניצחה 0:1 בביתה את קליארי וגם היא הבטיחה את מקומה בין שמונה האחרונות במפעל.

שחקני אינטר חוגגים
זה הוכרע רק בהארכה. שחקני אינטר יכולים להרשות לעצמם לחגוג | אימג'בנק GettyImages, Marco Luzzani

אינטר – אמפולי 2:3

ארבעה ימים אחרי שרצף הניצחונות של אינטר נעצר על ידי אטאלנטה, הנראזורי שוב הסתבכו, וקשה להאמין שזה קרה להם במשחק בית מול אמפולי שנמצאת ברצף של חמישה משחקים ללא ניצחון ומדורגת רק במקום ה-11 בסרייה A. בסופו של דבר, אחרי 120 דקות, האלופה עשתה את המוטל עליה, עלתה גם היא לרבע הגמר ושם תפגוש את המנצחת מחר במשחק בין רומא ללצ'ה.

אלכסיס סאנצ'ס, גיבור הניצחון על יובנטוס בשבוע שעבר בסופר קאפ, מצא את הרשת כבר בדקה ה-13, אבל אמפולי הצליחה להדהים את הסן סירו כשתחילה היה זה האלבני נדים באירמי שעלה מהספסל והשווה ל-1:1 בדקה ה-61 ובחלוף רבע שעה המהפך הושלם משער עצמי של יונוץ ראדו. למזלה הגדול של אינטר, אנדראה ראנוקיה קבע 2:2 בדקה ה-91 מבישול של אדין ז'קו ובחצי הראשון של ההארכה זכינו לראות משחק במעמד צד אחד, עד שסטפנו סנסי הניף את הרגל וקבע 2:3 אחרי 104 דקות של כדורגל. היתרון נשמר גם במחצית השנייה של ההארכה ואינטר, בקושי רב, השיגה את מבוקשה.

שחקני ססואולו חוגגים עם עבדו חרווי
היסטוריה בירוק – שחור. שחקני ססואולו חוגגים | אימג'בנק GettyImages, Alessandro Sabattini

ססואולו – קליארי 0:1

אחרי שבעשור האחרון הפכה לחברה קבועה בליגה הבכירה באיטליה, ססואולו סימנה וי נוסף על העידן הכי מוצלח בתולדותיה כאשר העפילה לראשונה בהיסטוריה לרבע גמר הגביע האיטלקי. הקבוצה מהמקום ה-12 הביאה לידי ביטוי את פערי הרמות מול קליארי שנמצאת מתחת לקו האדום, שמרה של שער נקי ונהנתה משער ניצחון של עבדו חרווי בדקה ה-18 בדרך להבטחת המקום בשמינייה האחרונה. עבור הקשר שהצטרף הקיץ מספרטה רוטרדם ההולנדית, מדובר בשער בכורה בקבוצה אחרי 15 הופעות. לאונרדו פאבולטי הבקיע עבור האורחת מסרדיניה בדקה ה-61, אך השער נפסל על ידי ה-VAR בטענה לנבדל. בשלב הבא תתארח קבוצתו של אלסיו דיוניסי אצל יובנטוס.