דז'קו הכניע את ונציה ופרץ בדקה ה-90, ניצחון בית 7 רצוף לאינטר

play
שחקן אינטר אדין דז'קו | רויטרס
דז'קו השלים מהפך בדקה ה-90, אינטר ניצחה את ונציה ודור פרץ 01:48

הבוסני והשלים מהפך עבור קבוצתו שניצחה 1:2. הקשר הישראלי נכנס בדקה ה-65, ונציה בלי נקודת חוץ נגד אינטר מאז 1962

(גודל טקסט)

משחקי שמינית גמר הגביע האיטלקי הגיעו לסיומם וכבר אמש (שישי) יצא לדרך המחזור ה-23 בסרייה A, כאשר ורונה השיגה ניצחון 1:2 ביתי על בולוניה. בשבת ייערכו שלושה משחקים נוספים, כשבמוקד המפגש של האלופה אינטר נגד ונציה ודור פרץ ומאוחר יותר המשחק באולימפיקו ברומא בין לאציו לאטאלנטה.

שחקן אינטר, אדין דז'קו, כובש נגד ונציה
דז'קו מעל כולם | רויטרס

אינטר – ונציה 1:2

דור פרץ נכנס כמחליף במדי ונציה וכמעט היה שותף להפתעה גדולה בסן סירו, רק כמעט. תומאס הנרי העלה את ונציה ל-0:1 בדקה ה-19, אבל ניקולו בארלה איזן בדקה ה-40. הנראזורי הפעילו לחץ במשך 50 דקות ארוכות ולא מצאו את הרשת, עד שהגבהה של דנזל דומפריס מצאה את הראש של אדין דז'קו והוא קבע 1:2 בדקה ה-90.

לאינטר זה היה ניצחון בית שביעי ברציפות בליגה והיא עם 29 נקודות מ-33 בסן סירו העונה. פרץ נכנס כמחליף בדקה ה-65 במקום הצרפתי החדש מיקאל קוויזנס, והקבוצה שלו הייתה כל כך קרובה לנקודת חוץ ראשונה נגד אינטר מאז מרץ 1962, אבל לא השיגה אותה.

דובאן ספאטה, שחקן אטאלנטה חוגג
העניק לאטאלנטה יתרון חשוב. ספאטה | רויטרס

לאציו – אטאלנטה (שבת, 21:45)

התכולים מרומא ניצחו רק בארבעה מעשרת המחזורים האחרונים והם כבר במרחק של שבע נקודות מהמקום הרביעי, בו ניצבת אטאלנטה, אשר בסיום העונה מוביל לליגת האלופות. לכן, המשחק הביתי כעת הוא עבורם כמו משחק על שש נקודות – ניצחון בהחלט ישאיר אותם בתמונה ויפתח מחדש את המאבק, בעוד הפסד עלול לנפץ את התקוות של מאוריציו סארי ושחקניו לשוב לבמה היוקרתית בעולם. בגביע לאציו גברה בקושי על אודינזה משער של צ'ירו אימובילה עמוק בתוך ההארכה וקודם לכן היא לא התקשתה, כמו כל הקבוצות כמעט, להביס את סלרניטנה.

בצד השני, אטאלנטה החלה את 2022 עם שני ניצחונות על אודינזה ו-ונציה ואמנם נעצרה ב-0:0 הביתי מול אינטר, אבל זו בהחלט הייתה הופעה טובה של הכחולים מברגמו. הקבוצה של ג'יאן פיירו גספריני מדורגת רביעית, אך כמו לאציו דולקות אחריה גם יובנטוס שלה נקודה אחת פחות וכן פיורנטינה ורומא שלהן ניקוד זהה לשל לאציו. לאציו הפסידה העונה רק פעם אחת בביתה ואילו אטאלנטה לא הפסידה כלל במשחקי חוץ, להוציא 3:2 באולד טראפורד נגד מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות. במפגש האחרון בין אטאלנטה ללאציו, הן נפרדו ב-2:2 בחודש אוקטובר.

משחקים נוספים

ורונה – בולוניה 1:2
לוורונה: ג'אנלוקה קפרארי (38), ניקולה קאליניץ' (85). לבולוניה: ריקרדו אורסוליני (14)

גנואה – אודינזה 0:0