אינטר ממשיכה לאבד גובה, אינזאגי זעם: "אי אפשר להגיע בגישה כזו"

play
סימונה אינאגי מאמן אינטר | רויטרס
התקופה הרעה נמשכת: אינטר הופתעה בביתה 2:0 על ידי ססואולו 01:24

האלופה נחלה הפסד בית שני ברציפות ופספסה הזדמנות לחזור לפסגה. המאמן ביקר את שחקניו: "דיברנו עם השחקנים על כך שססואולו קבוצה מצוינת, הם היו אמורים להיות מוכנים לכך"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

בשלב מוקדם יותר של העונה היה נראה שאינטר נמצאת בדרך הבטוחה לעבר תואר אליפות שני ברציפות. ניצחון רדף ניצחון בעוד שהיריבות שלה בצמרת המשיכו לקרטע. אלא שאמש (ראשון) הכחולים שחורים נחלו הפסד ליגה שני ברציפות, הפעם 2:0 מפתיע מאוד מול קוטלת הענקיות ססואולו. סימונה אינזאגי, שקיבל את המשרה הנחשקת אחרי עונה טובה בלאציו, נשמע כעוס מאוד אחרי המשחק והטיח ביקורת קשה בשחקניו.

"אני מאוד כועס על הגישה של השחקנים", אמר אינזאגי, "היו לנו שלושה ימים מאז המשחק ביום רביעי. דיברנו על זה שססואולו ניצחו בחוץ כבר את יובנטוס ומילאן, הם משחקים כדורגל נהדר ואנחנו היינו צריכים להיות מוכנים לכך".

איבן פרישיץ' שחקן אינטר מאוכזב
ממשיכים לאבד גובה. פרישיץ' מאוכזב | רויטרס

עד כמה מתסכלת התקופה האחרונה עבור אינטר? בששת משחקי הליגה האחרונים, הקבוצה בעטה 110 פעמים לשער וכבשה רק שישה שערים, כולל 30 בעיטות לשער מול ססואולו.

המאמן ניסה בכל זאת לשמור על אופטימיות כשאמר: "אני לא חושב שיש מתח בקבוצה. אלופות מורגלות למשחקים כאלו. אני חושב שסבלנו מחוסר חדות, הייתה גם עייפות מנטאלית ופיזית. הצוות שלי ואני ניסינו למקד את השחקנים השבוע, אבל קיבלנו שני שערים שאסור לנו לקבל".

"בכל זאת אינטר היא עדיין הקבוצה הכי פורייה בליגה העונה ואנחנו נחזור לכבוש שערים בקרוב. ננתח את המצב שלנו, אנחנו יודעים שיש עוד 13 משחקים לסיום העונה. העובדה היא שקבוצה שרוצה לזכות בסקודטו לא יכולה להגיע למשחקים בגישה כזו כמו שאנחנו הגענו".