צמד ללאוטרו מרטינס, אינטר בגמר הגביע אחרי 0:3 מול מילאן

play
שחקן אינטר לאוטרו מרטינס חוגג עם חואקין קוראה | GettyImages, Stefano Guidi
לאוטרו להט, אינטר הביסה את מילאן בדרבי ועלתה לגמר הגביע 02:10

אחרי ה-0:0 במפגש הראשון, הארגנטינאי (4 ו-40) וגוזנס (82) סידרו לנראזורי ניצחון בחצי הגמר על היריבה העירונית. יחכו בגמר ליובנטוס או פיורנטינה

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אחרי שהדרבי המילאנזי הראשון בחצי גמר הגביע האיטלקי הסתיים ב-0:0, הערב (שלישי) הושגה הכרעה ואינטר העפילה לגמר בזכות 0:3 מרשים על מילאן. הנראזורי תמתין כעת 24 עד שתגלה את זהות היריבה בגמר, כאשר יובנטוס מחזיקה ביתרון 0:1 על פיורנטינה מהמפגש הראשון בפירנצה.

לאוטרו מרטינס, שחקן אינטר חוגג
הביס את היריבה המרה. מרטינס חוגג | GettyImages, Stefano Guidi

מילאן אמנם מוליכה את טבלת הליגה האיטלקית, אך מאבק האליפות תלוי באינטר שמפגרת אחריה בשתי נקודות עם משחק חסר. לאוטרו מרטינס שלח ליריבה העירונית מסר גם לגבי מאבק האליפות כבר אחרי ארבע דקות, כאשר בעיטה חזקה שלו מהאוויר לא הותירה למייק מניאן סיכוי. החלוץ הארגנטינאי, שהבקיע גם ב-1:3 על ספציה במחזור הליגה האחרון, המשיך במומנטום והשלים צמד עם שער נוסף בדקה ה-40.

בדקה ה-66 מילאן כבר ראתה כיצד היא חוזרת לעניינים אחרי שהבעיטה של איסמעיל בנאסר מקצה הרחבה הכניעה את סמיר הנדנוביץ', אך השער נפסל מכיוון ששחקן הרוסונרי שהשפיע על המהלך והסתיר לשוער היה בנבדל. אינטר ניפצה את חלומות הקאמבק של יריבתה המרה בדקה ה-82 כאשר רובין גוזנס, שנכנס כמחליף שלוש דקות קודם לכן, דחק מקרוב לרשת אחרי מסירת רוחב של מרצלו ברוזוביץ'. כעת אינטר תנסה להניף את הגביע בפעם השמינית בתולדותיה ולראשונה מאז 2011, הפעם האחרונה בה הגיעה לגמר.