קייליני פורש מנבחרת איטליה, בופון ספג את השער המביך בקריירה

play
שחקן נבחרת איטליה ג'ורג'ו קייליני | GettyImages, GES-Sportfoto
תקציר גמר היורו: איטליה גוברת 2:3 על אנגליה בפנדלים וזוכה בטורניר, אחרי 1:1 בתום 120 דקות 08:57

הבלם בן ה-37 יפרוש מהאזורי אחרי משחק הידידות נגד ארגנטינה, במקום בו הניף את גביע יורו 2020. השוער הוותיק פישל בפארמה

קבוצות: פארמה
(גודל טקסט)

סוף עידן. ג'ורג'ו קייליני הודיע אתמול (שני) שמשחק הידידות של נבחרת איטליה נגד נבחרת ארגנטינה ביוני, יהיה האחרון שלו במדים הלאומיים. המשחק יתקיים בוומבלי וקייליני בן ה-37 יסגור מעגל באצטדיון בו זכה ביחד עם האזורי ביורו 2020.

קייליני אמר אחרי ה-1:2 של יובנטוס על ססואולו אמש: "אפרד מהנבחרת בוומבלי, המקום בו חוויתי את שיא הקריירה שלי כשזכינו ביורו. אני רוצה להגיד שלום יפה, זה ללא ספק יהיה המשחק האחרון שלי בנבחרת איטליה".

קייליני רשם 116 הופעות בנבחרת איטליה, כמו אנדראה פירלו. המשחק ה-117 שלו, נגד ארגנטינה, יציב אותו אותו במקום הרביעי בכל הזמנים בצוותא עם דניאלה דה רוסי. הוא ערך הופעת בכורה תחת מרצ'לו ליפי בנובמבר 2004, כשהיה בן 20, אבל לא היה חלק מהסגל שזכה במונדיאל 2006.

שחקני נבחרת איטליה לאונרדו בונוצ'י, ג'ורג'ו קייליני
הופעת פרידה בוומבלי. קייליני | רויטרס

בינתיים מי שחלק עם קייליני חדר הלבשה במשך שנים ארוכות, ג'אנלואיג'י בופון, מככב באתרי ספורט וברשתות החברתיות ולא מסיבה טובה. השוער בן ה-44 חזר אתמול להרכב של פארמה אחרי היעדרות בת כחודש וחצי וספג את השער הכי אומלל בקריירה הארוכה והמפוארת שלו.

בדקה השביעית של המשחק נגד פרוג'ה אמש, בופון קיבל מסירה מאחד משחקני ההגנה שלו, ניסה למסור בעצמו, אבל גלגל את הכדור דווקא אחורה – לכיוון השער שלו. חלוץ פרוג'ה, מרקו אוליביירי, עשה ספרינט קצר לכדור ושלח אותו לרשת החשופה. השער הזה הפך כמובן לוויראלי.

אוליביירי מושאל לפרוג'ה מיובנטוס ואתמול חגג דווקא אחרי טעות מביכה של מי שעמד לצדו. החלוץ ערך הופעת בכורה (מתוך ארבע בלבד) ביובנטוס כשעלה מהספסל לשבע הדקות האחרונות ב-1:3 על גנואה בעונת 2019/20. בופון ישב לידו על הספסל וסוכנו של אוליביירי סיפר אז בריאיון: "השחקנים תמכו בו, בעיקר בופון שעודד אותו מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי