השוער המחליף פישל, אינטר הפסידה ופספסה הזדמנות לעלות לפסגה

play
אנדריי ראדו, שוער אינטר | GettyImages, Mario Carlini / Iguana Press
השוער המחליף פישל, אינטר הפסידה ופספסה הזדמנות לעלות לפסגה 01:28

הנראזורי נכנעו 2:1 לבולוניה במשחק ההשלמה, שגיאה קשה של ראדו בשער הניצחון של סנסונה הותירה את מילאן עם פער של שתי נקודות בפסגה. 4:4 משוגע לאטאלנטה

קבוצות: אינטר אטאלנטה
(גודל טקסט)

דרמה גדולה התרחשה הערב (רביעי) במסגרת משחקי ההשלמה בליגה האיטלקית. אינטר פספסה הזדמנות, אולי בלתי חוזרת, לעקוף את מילאן בדרך למקום הראשון כשנותרו עוד ארבעה מחזורים בלבד לסיום העונה אחרי הפסד 2:1 בבולוניה. הצגה ללואיס מוריאל ב-4:4 של אטאלנטה מול טורינו, פיורנטינה הובסה בביתה 4:0 בידי אודינזה

צפו בטעות של השוער שעלתה לאינטר בהפסד

בולוניה – אינטר 1:2

לאורך חודשים ארוכים במירוץ האליפות, אינטר ידעה כי יש לה יתרון מסוים על מילאן ונאפולי – משחק חסר. הערב הגיע משחק ההשלמה של הנראזורי נגד בולוניה, אך הם לא השכילו לנצל זאת כדי לעלות לפסגה ונותרו במקום השני כאשר נותרו ארבעה מחזורים בלבד לסיום העונה. איבן פרישיץ' העלה את האלופה ליתרון עם שער הליגה הכי מהיר של הקבוצה העונה – אחרי שתי דקות ו-53 שניות, אך בדקה ה-29 מרקו ארנאטוביץ' איזן ל-1:1.

פציעה של סמיר הנדנוביץ' גרמה לסימונה אינזאגי לתת את אפודת השוער למחליף אנדריי ראדו, ששגה בענק ואולי אף סידר ליריבה המרה את הסקודטו. פרישיץ' הוציא כדור חוץ לעברו, הרומני לא הצליח להשתלט על הכדור ואיפשר לניקולה סנסונה להשלים את המהפך בדקה ה-82. כעת, מאבק האליפות תלוי במילאן שמחזיקה בפער של שתי נקודות בפסגה על פני אינזאגי שספג הפסד ראשון אחרי חודשיים.

לואיס מוריאל, שחקן אטאלנטה
מופע יחיד לא הספיק לניצחון. מוריאל | GettyImages, Emilio Andreoli

אטאלנטה – טורינו 4:4

אחרי שקטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון עם 1:3 על ונציה, אטאלנטה שוב מעדה אך בכל זאת הצליחה לחלץ נקודה בזכות מופע ענק של לואיס מוריאל. אנטוניו סנאבריה העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה הרביעית, אך מוריאל איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-18 ובישל למרטן דה רון שהפך כעבור חמש דקות. הפנדל של מוריאל היה הראשון מבין ארבעה במשחק, שכן מן העבר השני סשה לוקיץ' דייק פעמיים מ-11 מטרים (36 ו-63) כדי לקבוע 2:3 לטורינו. שער עצמי של רמו פרוילר הגדיל ל-2:4, אך אטאלנטה הגיבה עם שער של מריו פשאליץ' (78) מבישול של מוריאל, שבעצמו קבע 4:4 משוגע מהנקודה הלבנה בדקה ה-84..

פאבלו מארי חוגג שער של אודינזה עם ג'רארד דאולופאו
כובשי אודינזה חוגגים. מארי ודאולופאו | אימג'בנק GettyImages, Gabriele Maltinti

פיורנטינה – אודינזה 4:0

לאחר שאיבדה סיכוי לסיים בטופ-4 בעקבות ההפסד המפתיע לסלרניטנה, הוויולה גם איבדה רצף של שלושה ניצחונות בית עם תבוסה מהדהדת בידי השחורים-לבנים, שניצחו בטוסקנה לראשונה מאז נובמבר 2007, ובכך שמטה פיורנטינה נקודות קריטיות במאבק להשגת כרטיס למפעלים האירופיים. האורחת מאמצע הטבלה, לה כבר לא נותר על מה לשחק, שבה לנצח אחרי שצברה נקודה בשני המחזורים האחרונים. פאבלו מארי המושאל מארסנל כבש שער בכורה במדי אודינזה (12), בן ארצו הספרדי ג'רארד דאולופאו הכפיל (36) ובתוספת הזמן של המחצית השנייה, וואלס (92) ואיינומה אודוגי (96) החמירו את התוצאה מבחינת המארחת.

המחזור ה-35 בסרייה A ייצא לדרך ביום שבת ומשחק נוסף חסר מהמחזור ה-20 בין סלרניטנה לוונציה יושלם ב-5 במאי.