רק כמעט: סלרניטנה שמטה ניצחון רביעי ברציפות בדקה ה-88

play
הוא וחבריו פספסו ניצחון שהיה מעלה אותם מעל הקו האדום. ג'וריץ' | GettyImages, Milan Djuric
אטאלנטה חילצה 1:1 מול סלרניטנה, פשאליץ' השווה בדקה ה-88 01:55

שער של פשאליץ' קבע 1:1 עבור אטאלנטה והותיר את האורחת מתחת לקו האדום. ספרד: רק 0:0 לבטיס, וייסמן וריאל ויאדוליד הפסידו 2:1 לריאל סוסיאדד ב'

קבוצות: אטאלנטה
(גודל טקסט)

המחזור ה-35 בליגה האיטלקית ננעל הערב (שני) כשסלרניטנה פספסה ניצחון רביעי ברציפות ועלייה מעל הקו האדום בדקה ה-88 וסיימה ב-1:1 מאכזב מבחינתה מול אטאלנטה בחוץ. אדרסון לורנסו סידר לאורחת יתרון בדקה ה-27 אחרי בישול של מילאן ג'וריץ', אבל מריו פשאליץ' איזן בדקה ה-88 אחרי מסירה של רוסלן מלינובסקי ואטאלנטה השיגה לפחות נקודה ביתית. סלרניטנה תקווה שזה לא יפגע במומנטום האדיר שלה.

מילאן ג'וריץ' שחקן סלרניטנה
הוא וחבריו פספסו ניצחון שהיה מעלה אותם מעל הקו האדום. ג'וריץ' | GettyImages, Milan Djuric

בספרד, ריאל בטיס המשיכה בגמגום שלה בליגה בשבועות האחרונים ולא ניצלה את ההפסד של אתלטיקו מדריד לבילבאו בשבת כדי לצמק את הפער בצורה משמעותית. בטיס סגרה משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון ונותרה שלוש נקודות מתחת לקבוצה של דייגו סימאונה, בעוד ניצחון היה מצמק עבורה את הפער לנקודה אחת בלבד. חטאפה הגדילה את הפער שלה מהקו האדום לחמש נקודות ולאור העובדה שיש עוד שתי קבוצות בינה לבין הקו, אפשר לומר שהיא קרובה להבטיח עונה נוספת בליגה.

בליגת המשנה בספרד, ויאדוליד של שון וייסמן שמטה נקודות חשובות ביותר במאבק שלה על העלייה לליגה הבכירה. הסגולים-לבנים הפסידו בבית 2:1 לריאל סוסיאדד ב' שמדורגת מתחת לקו האדום, ובכך הישראלי וחבריו נותרו אמנם במקום השלישי, אך פספסו הזדמנות לצמק את הפער מאלמריה השנייה לנקודה אחת בלבד. וייסמן השלים מחזור שלישי ברציפות מבלי למצוא את הרשת, לאחר ששער שלו בדקה ה-64 נפסל בעקבות נבדל.