סימונה אינזאגי מקבל גיבוי, אבל מבין: "כל מאמן תמיד נמצא בסכנה"

play
מאמן אינטר, סימונה אינזאגי | GettyImages, Giuseppe Bellini
שער נהדר לדיבאלה שנפצע, רומא הפכה פיגור ל-1:2 על אינטר 01:37

אינטר הפסידה בפעם הרביעית למרות שהמאמן הצהיר ש"זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה". הנראזורי במרחק 8 נקודות מהפסגה

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

סימונה אינזאגי אמנם הצהיר אמש ש"זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה, סוף סוף ראיתי את אינטר שלי", אבל מעמדו של מאמן הנראזורי ממשיך לרדת אחרי הפסד ליגה שלישי בארבעה משחקים, הפעם 2:1 בבית לרומא.

אינטר פתחה את העונה באופן טבעי כמועמדת בכירה לזכייה באליפות, אבל אחרי 8 מחזורים היא מדורגת במקום השביעי עם 12 נקודות מ-24 אפשריות, כשהיא במרחק 8 נקודות מהמוליכה נאפולי ו-5 מהיריבה העירונית מילאן.

"כל מאמן נמצא בסכנה, בכל משחק ובכל שבוע", הוסיף אינזאגי אחרי המשחק, "באופן טבעי, אחרי הפסדים אתה לא יכול להיות רגוע, אבל היום שיחקנו טוב וראיתי שוב את אינטר שלי – הקבוצה שבעונה שעברה זכתה בשני תארים. הכנסנו את עצמנו למצב הזה ועכשיו נעבוד קשה לצאת ממנו".

מאמן אינטר, סימונה אינזאגי
יחפשו להעפיל לרבע גמר ראשון מאז 2011. אינזאגי | אימג'בנק GettyImages, Giuseppe Bellini

האיש החזק באינטר בכל הנוגע לתחום המקצועי, בפה מארוטה (שמוגדר כ"יו"ר לענייני ספורט") הצהיר אתמול שאינזאגי לא בסכנת פיטורים וש"אנחנו מרוכזים כעת במשחק ליגת האלופות נגד ברצלונה באמצע השבוע", אבל כולם יודעים מה קורה כשבקומת ההנהלה נזעקים לתת גיבוי למאמן: הרבה פעמים זה לא נגמר טוב מבחינתו.

"לא הגיע לנו להפסיד", אמר אינזאגי אתמול, "זו הייתה ההופעה הכי טובה שלנו העונה ובכל זאת יצאנו בידיים ריקות. זה כואב. השוער שלנו בקושי היה בסכנה, בעטנו לקורה, שלטנו ובכל זאת הפסדנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי