סמפדוריה השוותה בדקה ה-118 ועלתה שלב בגביע אחרי 22 פנדלים

play
| GettyImages, Simone Arveda/
דרמת ענק באיטליה: שער שוויון בדקה ה-118 ו-22 פנדלים עד שנקבעה העולה 02:16

דרמת ענק באיטליה: המדורגת אחרונה בסרייה A פגשה את אסקולי מליגת המשנה וספגה עמוק בתוך הארכה, אך חזרה ל-2:2 ושרדה מותחן מטורף

קבוצות: סמפדוריה
(גודל טקסט)

משחקי הסיבוב השני בגביע האיטלקי הושלמו הערב עם שלושת המשחקים האחרונים. קרמונזה גברה 2:4 על מודנה, בולוניה הכניעה 0:1 את קליארי וסמפדוריה הייתה במרחק שתי דקות מסיום דרכה במפעל, אבל השוותה עמוק בתוך ההארכה וניצחה לאחר דו קרב פנדלים שנמשך 22 בעיטות!

ניקיטה קונטיני, שוער סמפדוריה
גיבור הערב. ניקיטה קונטיני | אימג'בנק GettyImages, Simone Arved

סמפדוריה – אסקולי 2:3 (לאחר דו קרב פנדלים)

סמפדוריה, שמדורגת במקום ה-20 והאחרון בסרייה A האיטלקית עם שלוש נקודות בלבד במאזנה ועדיין ללא ניצחון העונה להוציא את ה-0:1 על רג'ינה אי שם בחודש אוגוסט בסיבוב הראשון בגביע, סביר להניח שלא ציפתה להסתבך כך מול המדורגת 11 בסרייה B – אבל נזקקה ל-120 דקות, דו קרב פנדלים בלתי נגמר ולשוער המשנה שלה בימים כתיקונם כדי להעפיל עם 8:9 מהנקודה הלבנה.

ואלריו ורה העלה את סמפדוריה ליתרון בחלוף 10 דקות משריקת הפתיחה, אבל אסקולי הצליחה לאזן כעבור 23 דקות משער של מיקלה קולוצולו. המשחק נכנס לההארכה והדרמה הגיעה לשיא בדקה ה-110, אז פרנצ'סקו דונאטי הימם את יושבי איצטדיון לואיג'י פראריס עם 1:2 לאסקולי. מי שהציל את סמפדוריה מהדחה מביכה היה פרנצ'סקו קאפוטו בן ה-35 עם 2:2 בדקה ה-118.

דו קרב הפנדלים היה מטורף לגמרי והכרעה נרשמה רק אחרי 11 בעיטות לכל קבוצה ו-22 בסך הכל, כאשר השוער אנריקו גוארנה לא הצליח להכניע את ניקיטה קונטיני שעמד בין הקורות של סמפדוריה וסיים כגיבור הערב בהופעתו הראשונה העונה. נציין כי כל קבוצה פספסה שני פנדלים מתוך חמשת הראשונים, אבל מרגע זה ואילך כולם הבקיעו עד ששוער האורחת בעט וסיים כגיבור הטרגי של הערב.

תוצאות לנוספות:

קרמונזה – מודנה 2:4
בולוניה – קליארי 0:1