"הנבחרת לא מי יודע מה, אבל זה היה קמפיין חסר סיכוי"

נבחרת ישראל
נבחרת ישראל | ערן לוף

שלומי ברזל, ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל, ב-103FM: "אין שבר עם הקהל ואנו לא שוקלים לעזוב את 'סמי עופר'. ההתנצלות של זהבי הייתה לא מכובדת"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל נחתה לפני זמן קצר בשדה התעופה בן גוריון לאחר ה-1:0 ברג'יו אמיליה לאיטליה, ואנשי הנבחרת התייחסו בהרחבה לאירועי השבוע האחרון, שכללו שני הפסדים ואת פרישתו של ערן זהבי מהמדים הלאומיים.

בנוסף למאמן אלישע לוי ולקשר ביברס נאתכו ששוחחו הערב עם התקשורת, גם ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל, שלומי ברזל, התראיין ב-103FM והתייחס למצב הנבחרת, להשעייתו של ערן זהבי, לאוהדים שקיללו ולאפשרות שהנבחרת תעזוב את אצטדיון "סמי עופר" ולכן לבחירתו של טל בן חיים לקפטן הנבחרת.

"אנחנו בעידן רב ערוצי ובשעה שנבחרת ישראל משחקת יש כל כך הרבה משחקים שאפשר לראות ובכל זאת הגיעו 11,000 צופים", אמר ברזל בפתח דבריו. "גם הנבחרת עצמה לא מי יודע מה, אנחנו לא מסתירים את זה. קשה למשוך אנשים. אם הנבחרת הייתה מצליחה היה קל יותר, אין ספק, אבל אין שבר עם הקהל. זה היה קמפיין שמראש לא היה סיכוי לעלות ממנו ולכן זה נראה ככה".


אוהדי נבחרת ישראל. "קשה למשוך אנשים, הנבחרת לא מי יודע מה" (ערן לוף)

השעיית ערן זהבי: "אלישע לוי דקה אחרי סיום המשחק התראיין, עלה למסיבת העיתונאים, חזר ממסיבת העיתונאים ועודכן מה היה עם ערן זהבי. גם ערן יצא למצלמות והתנצל, ולמרות שהוא חבר שלי זו הייתה התנצלות לא מכובדת, לא ההתנצלות שאנחנו ציפינו מקפטן נבחרת ישראל. עופר עיני שוחח עם אלישע לוי בטלפון והחליטו שאי אפשר לעבור על כך בשתיקה. הוחלט על השעיה, אבל לא צוין שום פרק זמן. אלישע לוי לקח את ערן לחדר, הוריד אותו מהאוטובוס ובסוף הערב עזב את הנבחרת. מדובר בהחלטה משותפת של עופר עיני ואלישע לוי".


אלישע וזהבי בשריקת הסיום. "ההתנצלות לא מכובדת" (ערן לוף)

העובדה שאוהדי הנבחרת בחלקם קיללו את ערן זהבי: "לא נשקלה האפשרות לצאת מאצטדיון סמי עופר כי אי אפשר לייחס את זה לאנשים ספציפיים. אין בעיה עם בוז קולקטיבי לנבחרת, אבל התעמרות בקפטן זה דבר אחר בעיניי".

התנהלותו של אלישע לוי: "אלישע לוי רצה לדבר עם ערן זהבי ולשמוע את הצד שלו. טרם מסיבת העיתונאים הדבר לא התאפשר ולכן הוא אמר שהוא מודע למה שקרה ושהעניין יטופל. לפני המשחק מול איטליה הוא אמר שערן זהבי טעה. הוא יסיים את הקמפיין בוודאות".


הקפטן הבא:
"היו שלוש אפשרויות, טל בן חיים, ביברס נאתכו ויוסי בניון. טל בן חיים נולד להיות קפטן. הוא היה קפטן נבחרת ישראל כמעט שנתיים, זה תפקיד שהוא כיהן בו".


בן חיים. "נולד להיות קפטן" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי