גודין: "אין צדק בכדורגל". קבאני: "סוארס היה שבור"

לואיס סוארס, דייגו גודין
לואיס סוארס, דייגו גודין | LUIS ACOSTA/AFP/Getty Images

נבחרת אורווגאי שכיוונה ללכת עד הסוף, סיימה טורניר קופה נוסף באכזבה גדולה: "מרגישים עצבות גדולה, תודה לכל האומה שלנו", הוסיף הקפטן. מאמן נבחרת פרו שיבח את גאלסה: "ההשפעה שלו על המשחק הייתה מכרעת"

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון על נבחרת צ'ילה במחזור השלישי של שלב הבתים ש הקופה, אמריקה, באורווגאי האמינו שהפעם, בדיוק כמו ב-2011, הם יוכלו ללכת עד הסוף, אך הסלסטה הודחו אמש (שבת) לנבחרת פרו בעקבות דו קרב מהנקודה הלבנה, זאת לאחר 0:0 בתום 90 דקות.

הקפטן הוותיק דייגו גודין דיבר בסיום ולא הסתיר את אכזבתו: "אנחנו מרגישים עצבות גדולה, היו לנו תקוות לעלות לחצי הגמר, אך לצערנו נכנענו בפנדלים. מרגישים כאב גדול, שלושה שערים שכבשנו נפסלו".

הבלם המשיך: "תודה לאומה שלנו, על כל האהבה שהם נתנו לאורך הקופה, אני מודה וגאה בחברי בקבוצה, אנחנו נבחרת מצוינת, אין צדק בכדורגל. זה אכזרי להפסיד ככה".


אכזבה גדולה באורוגוואי (Felipe Oliveira/Getty Images)

אדינסון קבאני הוסיף: "סוארס היה שבור מהחמצת הפנדל, אבל אלו החיים, לפעמים מנצחים ולפעמים מפסידים. אנחנו צריכים לעכל שאנחנו מחוץ לטורניר, במיוחד שכבר זכינו פעם אחת".

מנגד, מאמן נבחרת פרו הנבחרת ריקרדו גארקה דיבר לאחר הניצחון על הופעתו של השוער פדרו גלאסה: "הוא נתן לי כל כך הרבה סיפוק, ברגעים החשובים הוא תמיד היה שם, המשחק נגד ברזיל לא היה אידיאלי, אבל לאחר המשחק הזה, הצלחנו להשתפר וההשפעה של גאלסה הייתה מכרעת".

בנוסף אמר הקדיש את הניצחון לג'פרסון פרפאן שסיים את הטורניר בעקבות פציעה נגד ברזיל: "הוא ישב על הספסל ובדיוק כמו הצוות המקצועי גם לו יש חלק בניצחון".

עקב הניצחון על אורגוואי פרו הקטנה עלייה שלישית לחצי הגמר בארבעת הטורנירים האחרונים, חולמת על סנסציה נוספת נגד צ'ילה (בין רביעי לחמישי, 3:15, שידור ישיר בספורט1) ועל גמר ראשון מאז 1975.


נבחרת פרו. תדהים גם את צ'ילה? (Felipe Oliveira/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי