ליאו מסי זעם לאחר ההפסד: "ברזיל מנהלת כאן את הכל"

ליאו מסי
ליאו מסי | Pedro Vilela/Getty Images)

הקפטן כעס על שני פנדלים שלא נשרקו: "אני לא מבין למה לא הלכו ל-VAR", והוסיף: "אני גאה, שיחקנו נהדר. יש עתיד מעולה לנבחרת הזו". גם המאמן סקאלוני תקף: "השופט לא היה ברמה. זה המשחק הטוב ביותר שלנו תחתיי"

(גודל טקסט)

ליאו מסי ונבחרת ארגנטינה רשמו לילה מאכזב מאוד לאחר ההפסד 2:0 לברזיל וההדחה בחצי גמר הקופה אמריקה, והספירה נמשכת: 26 שנה ללא תואר. הקפטן שיחק טוב אך לא הצליח לכבוש ופגש רק את הקורה. לאחר המשחק מסי מתח ביקורת על צוות השיפוט: "אני חושב שהגיעו לנו שני פנדלים. נמאס לי שיש בריונות בקופה אמריקה, זה מדהים שהם לא הלכו ל-VAR. הייתי אומר שאני מקווה שיעשו משהו, אבל אני לא חושב שזה יקרה כי ברזיל מנהלת הכל". 


על עתיד הנבחרת: "יש נבחרת טובה, השחקנים הראו עד כמה המשחק חשוב להם ועד כמה הם אוהבים את הנבחרת, כל מי ששיחק רצה מאוד להיות כאן. יש לנבחרת הזו עתיד גדול, אבל צריך לתת להם זמן. הם ראויים לכבוד. יש לנבחרת הזו בסיס טוב כדי להמשיך ולצמוח. תמיד אעזור לנבחרת, הרגשתי טוב בנבחרת הזו"


על המשחק עצמו: "התוצאה קשה, אבל הראינו שאנחנו עומדים במשימה. לדעתי עשינו משחק נהדר ומאמץ גדול, הם לא היו טובים יותר. ניסינו ליצור מצבים, הם לא היו מסוכנים. פגענו בקורה ובמשקוף וזה מתסכל".
 




גם מאמן הנבחרת, ליאונל סקאלוני, לא אהב את תצוגת השיפוט, בלשון המעטה, ואמר שהמשחק היה גדול על האיש עם המשרוקית: "בשער השני היה שחקן על הדשא והשופט לא שרק. השער היה צריך להיות מבוטל. לא אהבתי את השיפוט". סקאלוני שיבח את הנבחרת שלו: "זו הייתה ארגנטינה החזקה ביותר מזה זמן רב, השחקנים נתנו הכל. אמרתי לשחקנים שיש להם עתיד בנבחרת הזו. זה המשחק הכי טוב של הנבחרת תחת הדרכתי בהתחשב באיכות היריבה".


על הקפטן מסי: "מעולם לא היה ויכוח על התפקיד של מסי והחשיבות שלו, הוא הסמל שלנו והוא הוכיח זאת במשחק. ברזיל הפעילה עליו לחץ גדול אבל הוא הסתדר. זה מרגש לראות אותו משחק ונלחם וכמובן שהוא חשוב". 


כרגיל, בתקשורת צצו השוו לגבי מסי של ברצלונה לעומת מסי של הנבחרת. ב-2019, הוא כבש או בישל לטובת ברצלונה כל 65 דקות (30 שערים ו-7 משחקים), ובארגנטינה כבש פעמיים בלבד, שער אחד בפנדל, ולא בישל. כלומר, שער או בישול כל 195 דקות. "אליסון וברזיל היו החומה של מסי", נכתב ב"מארקה" שם כתבו על "עוד מכה לארגנטינה". "מסי נפל על הגב בגלל מזל רע", נכתב ב"אל מונדו".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי